Goedemiddag,
Ik ben nieuw hier en zoek wat eerlijk advies. Ik wil graag een VR ready pc voor Project cars en Iracing, ik wil heel graag aan de rift maar mijn huidige pc trekt het niet. Ik ben zelf niet zo thuis in het samenstellen van hardware. Wat wil ik?; ik denk dat ik een i7 en een gtx 1080 nodig heb veel usb poorten (stuur, pedalen, rift, muis, toetsenbird en buttonbox) en een bak geheugen
. Vandaar verder geen idee. Wat ik niet wil is allemaal zooi die ik niet gebruik, branders, 2e hardeschijf enz lijkt mij niet nodig. Ik heb al diverse aanbiedingen gezien online van winkels en bouwers maar daar zit best veel verschil in qua prijs. Is een ssd nodig? En een kast met veel ligt wil ik ook liever niet. Kunnen jullie hier wat mee? Alvast bedankt voot jullie goede raad!
Het vragenlijstje
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
-project cars en iracing verder nies
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs?
-1500 ex windows en bouwen zou mooi zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-GTX 1080 video kaart en een Intel I7 procesor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
-VR ready met veel eye candy.
Ga je overklokken?
-Ja
Wat verwacht je van ons?
-Hulp en advies
Bart
Ik ben nieuw hier en zoek wat eerlijk advies. Ik wil graag een VR ready pc voor Project cars en Iracing, ik wil heel graag aan de rift maar mijn huidige pc trekt het niet. Ik ben zelf niet zo thuis in het samenstellen van hardware. Wat wil ik?; ik denk dat ik een i7 en een gtx 1080 nodig heb veel usb poorten (stuur, pedalen, rift, muis, toetsenbird en buttonbox) en een bak geheugen
Het vragenlijstje
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
-project cars en iracing verder nies
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs?
-1500 ex windows en bouwen zou mooi zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-GTX 1080 video kaart en een Intel I7 procesor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
-VR ready met veel eye candy.
Ga je overklokken?
-Ja
Wat verwacht je van ons?
-Hulp en advies
Bart
[ Voor 26% gewijzigd door Bear78 op 17-07-2016 17:09 ]