Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VR PC voor iracing en Project cars

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bear78
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-12-2020
Goedemiddag,

Ik ben nieuw hier en zoek wat eerlijk advies. Ik wil graag een VR ready pc voor Project cars en Iracing, ik wil heel graag aan de rift maar mijn huidige pc trekt het niet. Ik ben zelf niet zo thuis in het samenstellen van hardware. Wat wil ik?; ik denk dat ik een i7 en een gtx 1080 nodig heb veel usb poorten (stuur, pedalen, rift, muis, toetsenbird en buttonbox) en een bak geheugen :) . Vandaar verder geen idee. Wat ik niet wil is allemaal zooi die ik niet gebruik, branders, 2e hardeschijf enz lijkt mij niet nodig. Ik heb al diverse aanbiedingen gezien online van winkels en bouwers maar daar zit best veel verschil in qua prijs. Is een ssd nodig? En een kast met veel ligt wil ik ook liever niet. Kunnen jullie hier wat mee? Alvast bedankt voot jullie goede raad!

Het vragenlijstje :)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
-project cars en iracing verder nies
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs?
-1500 ex windows en bouwen zou mooi zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-GTX 1080 video kaart en een Intel I7 procesor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
-VR ready met veel eye candy.
Ga je overklokken?
-Ja
Wat verwacht je van ons?
-Hulp en advies

Bart

[ Voor 26% gewijzigd door Bear78 op 17-07-2016 17:09 ]

Alle reacties

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Eigen onderzoek is verplicht. Daarnaast heb je ook de standaard vragen weg gehaald deze zijn essentieel om een goed advies te kunnen geven.

Lees het DAA beleid even door

• Bear78
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-12-2020
MichaelvD2203 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 16:48:
Eigen onderzoek is verplicht. Daarnaast heb je ook de standaard vragen weg gehaald deze zijn essentieel om een goed advies te kunnen geven.

Lees het DAA beleid even door
Snap even niet helemaal wat je bedoeld?
Wat moet ik zelf onderzoeken als ik het niet weet en alles chinees ik voor mij.

• mcmlevi
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-01-2022
met eigen onderzoek bedoelen welke onderdelen je nodig denkt te hebben en deze in een lijstje te zetten: Handleiding Pricewatch

en omdat dit tweakers is is het niet de bedoeling dat het ik heb 1500 euro maak iets voor mij. Het is de bedoeling dat je meedenkt. ik heb veel mensen gezien op het forum die totaal een leek zijn met computers en hun best doen om mee te doen en met ideeën te komen en met vragen waardoor ze er wat van leren. ook is iedere pc anders het is niet iedere 1500 euro pc bestaat uit deze componenten. Het licht aan de eisen die je zelf stelt. Hoe preciezer jij bent met wat je wilt hoe beter je build gaat worden en hoe persoonlijker hij wordt.