Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De desktop is bedoeld om te gamen. Voornameljk World of Warcraft, maar ook soms eens een golden oldie van GOG.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Daar ik binnenkort 40 jaar word en dat volgens mijn significant other toch iets speciaals is (ik spreek niet tegen) heb ik een budget gekregen van 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm: samsung syncmaster p2770hd
Toetsenbord: SteelSeries 6Gv2
Muis: Gewoon goedkoop muisje
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb begrepen dat WOW niet al te veeleisend is voor een computer, maar omdat ik nu eenmaal een iets hoger budget ter beschikking heb wil ik graag een degelijke desktop die nog een tijdje mee zal gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De belangrijkste eisen zijn stil, koel en een sobere kleine case.
De desktop gaat in de living staan, dus hij moet echt stil zijn, geruisloos zou ideaal zijn, maar dat lijkt me moeilijk haalbaar met mijn budget denk ik. Ook gaat de desktop redelijk in een hoekje staan, dus moet er voldoende koeling zijn.
Ga je overklokken?
Neen ga ik niet doen. Ben een leek op dat gebied.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met te bevestigen dat ik onderdelen neem die compatibel zijn met elkaar. En vooral zou ik hulp willen om het systeem zo stil mogelijk te krijgen. Dus eventueel extra koeling, fans, beter behuizing ... ? Dit is voor mij zeer belangrijk
Hier mijn pricewatch lijstje.
Zoals je ziet ben ik nog ruim binnen mijn budget, deels omdat ik niet zit te zoeken om absoluut aan 1200 euro te geraken, en anderzijds omdat ik niet zo op de hoogte ben van PC techniek onderdelen.
Graag zie ik jullie feedback tegemoet!
De desktop is bedoeld om te gamen. Voornameljk World of Warcraft, maar ook soms eens een golden oldie van GOG.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Daar ik binnenkort 40 jaar word en dat volgens mijn significant other toch iets speciaals is (ik spreek niet tegen) heb ik een budget gekregen van 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm: samsung syncmaster p2770hd
Toetsenbord: SteelSeries 6Gv2
Muis: Gewoon goedkoop muisje
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb begrepen dat WOW niet al te veeleisend is voor een computer, maar omdat ik nu eenmaal een iets hoger budget ter beschikking heb wil ik graag een degelijke desktop die nog een tijdje mee zal gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De belangrijkste eisen zijn stil, koel en een sobere kleine case.
De desktop gaat in de living staan, dus hij moet echt stil zijn, geruisloos zou ideaal zijn, maar dat lijkt me moeilijk haalbaar met mijn budget denk ik. Ook gaat de desktop redelijk in een hoekje staan, dus moet er voldoende koeling zijn.
Ga je overklokken?
Neen ga ik niet doen. Ben een leek op dat gebied.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met te bevestigen dat ik onderdelen neem die compatibel zijn met elkaar. En vooral zou ik hulp willen om het systeem zo stil mogelijk te krijgen. Dus eventueel extra koeling, fans, beter behuizing ... ? Dit is voor mij zeer belangrijk
Hier mijn pricewatch lijstje.
Zoals je ziet ben ik nog ruim binnen mijn budget, deels omdat ik niet zit te zoeken om absoluut aan 1200 euro te geraken, en anderzijds omdat ik niet zo op de hoogte ben van PC techniek onderdelen.
Graag zie ik jullie feedback tegemoet!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Asus GTX750TI-PH-2GD5 | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Corsair Carbide Air 240 Zwart | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail | € 102,94 | € 102,94 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Corsair SF450 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 134,- | € 134,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 806,19 | |