Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

game PC van rond de 650 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn game systeem wil ik graag de nieuwste games spelen de hoogste instellingen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er maximaal 650 euro aan uitgeven.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja ik heb zelf al een Monitor,Cooler Master Behuizing
en een voeding van 350 watt (geen idee of dit genoeg is)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[iWil er zowieso een goede videokaart in hebben.Die ik ook nog in de toekomst kan gebruiken voor games.En een SSD is wel een must voor snelle opstart.[/i]

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maak niet echt uit.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
prestatie en zo goedkoop mogelijk.

Ga je overklokken?
Niet overklokken.

Wat verwacht je van ons?
liefst zo goedkoop mogelijk.Wel met goede prestaties.2e hands componenten zijn ook welkom. _/-\o_

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 181,50€ 181,50
1Gigabyte GA-H110M-S2H€ 51,95€ 51,95
1XFX Radeon RX 480 XXX Edition 8GB€ 271,50€ 271,50
1Crucial CT2K8G4DFD8213€ 59,99€ 59,99
1Kingston SSDNow UV400 240GB€ 57,95€ 57,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 622,89

Dit is mijn type voeding die ik al heb pricewatch: Cooler Master Extreme Power 380W

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2016 17:28 ]

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Voeding is al 8 jaar oud. Niet meer hergebruiken dus. Je wilt niet dat je voeding al je andere onderdelen in z'n dood meeneemt. pricewatch: Corsair CX450M is een goede keus.

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:09
Wil je de behuizing ook even posten? Zou vervelend zijn als je onderdelen er niet in passen :+

• aojudo
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-11 01:08
Je mist nog wat dingen. Zoals MichaelvD2203 al zei, kan je de powersupply niet opnieuw gebruiken. Je hebt dus nog een powersupply en een case nodig. En misschien ook nog windows?

Je hebt ook alleen maar een ssd, waar je waarschijnlijk niet genoeg opslagruimte op hebt. Dus kan je beter ook nog een hdd kopen (1 TB ofz), of een grotere ssd, maar dat is heel duur. Dus is een hdd ook nog wel handig.

Je moet dus deze dingen nog ff opzoeken, dan kom je alleen wel boven je budget uit. Als je dat niet erg vind, is het een hele goede build. Maar als je dat niet haalt, moet je wat besparen; waarschijnlijk op je ram, je videokaart en misschien ook je processor.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:45

br00ky

Moderator Harde Waren

Dit topic is gesloten.