Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC gaat voor video bewerking en gaming gebruikt worden (nadruk ligt meer op video bewerking)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de componenten die ik nu ga kopen (nog voor upgrade naar win10 verloopt) is er een budget van 600-800€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben momenteel enkel op zoek naar een nieuwe CPU/Mobo/Ram combo en zal achteraf nog een videokaart (of 2) kopen (bv de GTX 1070)
Ik heb momenteel een 512Gig Sandisk SSD en een 80 gig intel SSD, een oude PCIe video kaart (mijn huidige is kapot dus steekt de oude erin), een 850watt modulaire voeding
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, mobo & ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel & nvidia aangezien deze het beste werken met premiere pro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Veel SATA poorten, aangezien ik momenteel het volgende heb;
2 SSD's (OS & pagefile)
2 HDD's in raid 0
2 HDD's in raid 1
BluRay speler
Externe pSATA
Ga je overklokken?
Eventueel lichtjes, maar ik ben geen tweaker meer
Wat verwacht je van ons?
Ik zou heel graag het meest performante systeem hebben binnen mijn budget.
Voor mij is het niet superbelangrijk dat ik games kan spelen in bv ultra op 4K. Gaming graphics zijn voor mij van ondergesteld belang.
Het systeem moet wel snel zijn en moet snel kunnen renderen in adobe premiere pro
Ik hoor trouwens overal dat een i5 even goed is als een i7, maar volgens mij is dit niet het geval voor premiere pro.
Ik heb hier een partlist samengesteld, maar weet niet zeker of dit klopt. Volgens threads op internet zeiden ze dat de Ghz belangrijker is dan het aantal cores en daarom heb ik een Core i7-6700K genomen.
Dit is volgens mij niet de meest recente CPU, dus misschien heb ik het daar mis.
Ik hoor graag jullie mening! Bedankt!
http://pcpartpicker.com/list/4VDWNG
De PC gaat voor video bewerking en gaming gebruikt worden (nadruk ligt meer op video bewerking)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de componenten die ik nu ga kopen (nog voor upgrade naar win10 verloopt) is er een budget van 600-800€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben momenteel enkel op zoek naar een nieuwe CPU/Mobo/Ram combo en zal achteraf nog een videokaart (of 2) kopen (bv de GTX 1070)
Ik heb momenteel een 512Gig Sandisk SSD en een 80 gig intel SSD, een oude PCIe video kaart (mijn huidige is kapot dus steekt de oude erin), een 850watt modulaire voeding
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, mobo & ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel & nvidia aangezien deze het beste werken met premiere pro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Veel SATA poorten, aangezien ik momenteel het volgende heb;
2 SSD's (OS & pagefile)
2 HDD's in raid 0
2 HDD's in raid 1
BluRay speler
Externe pSATA
Ga je overklokken?
Eventueel lichtjes, maar ik ben geen tweaker meer
Wat verwacht je van ons?
Ik zou heel graag het meest performante systeem hebben binnen mijn budget.
Voor mij is het niet superbelangrijk dat ik games kan spelen in bv ultra op 4K. Gaming graphics zijn voor mij van ondergesteld belang.
Het systeem moet wel snel zijn en moet snel kunnen renderen in adobe premiere pro
Ik hoor trouwens overal dat een i5 even goed is als een i7, maar volgens mij is dit niet het geval voor premiere pro.
Ik heb hier een partlist samengesteld, maar weet niet zeker of dit klopt. Volgens threads op internet zeiden ze dat de Ghz belangrijker is dan het aantal cores en daarom heb ik een Core i7-6700K genomen.
Dit is volgens mij niet de meest recente CPU, dus misschien heb ik het daar mis.
Ik hoor graag jullie mening! Bedankt!
http://pcpartpicker.com/list/4VDWNG
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Tray | € 346,95 | € 346,95 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 172,95 | € 172,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 31,48 | € 31,48 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | Arctic Silver 5 - 3,5 gram | € 5,95 | € 5,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 636,28 | |
[ Voor 45% gewijzigd door Rodrigo op 14-07-2016 01:43 ]