Toon posts:

Ondersteunt de Samsung T260 1:1 Pixelmapping ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel wat topics doorgelezen over de Samsung T260. Maar ik kan geen zekerheid krijgen of de T260 1:1 pixelmapping ondersteunt.
Zelfs een aantal grote webshops zeggen dat het mogelijk of waarschijnlijk wel wordt ondersteund. Daar heb ik dus niet zoveel aan.

Ik wil deze monitor gebruiken voor mij PC en mijn PS3. Maar omdat de PS3 1920x1080 resolutie heeft en de T260 1920x1200, vraag ik me af of het beeld op de PS3 uitgerekt wordt of dat er zwarte balken boven en onder komen.

Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven ??

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik had eigenlijk dezelfde vraag maar dan ten aanzien van de t240. Wat ik zoal lees is dat de t240 een soort van pixel mapping heeft dat door samsung ' just scan' wordt genoemd, en alleen werkt indien aangesloten via hdmi.

Ps4/switch gamer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens zekerheid krijgen over de zwarte balken of niet.
Op de Forums lees je ook verschillende vehalen.

Ik heb nou Samsung gemailed.
Die zouden het toch wel moeten weten.

Afwachten dus.

Heeft nou niemand een PS3 op zijn T260 aangesloten ??

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net antwoord van Samsung.

Geachte heer ######,
De T260HD is eenmonitor met TV functie, waarbij de beeldverhouding
16:10 is vergelekenmet een tv verhouding die 16:9 behoudt. De kans zou
kunnen zijn dat descherm zwarte balken vertoont of de beeld uitgerekt
wordt.
Wij hopen U hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Hoogachtend,
Samsung Electronics Benelux B.V.

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux
www.samsung.com

Wat moet je daar nou mee ???

A: vraag ik niks over de T260HD
B: wordt er geen antwoord gegeven.

Schiet lekker op zo :(

Verwijderd

Alleen de T260HD heeft 1:1 pixelmapping (voor mij dus ook de reden om dit model te kiezen).

Verwijderd

Topicstarter
OK thx !!

Had de hoop al een beetje opgegeven :)
dan gaat het voor mij ook een T260HD worden

Heb je hem nu al zelf ??

• midas123
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11-2021
Topicacties
Ondersteund de Samsung T260 1:1 Pixelmapping ??

Ondersteund? Met een 'd" . Foei toch.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 01:57:
Had de hoop al een beetje opgegeven :)
dan gaat het voor mij ook een T260HD worden
Heb je hem nu al zelf ??
Neen, ik ben van plan de monitor morgen op te halen.

• robkorv
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-04 15:01
Bij de review van deze monitor staat deze informatie ook. productreview: Samsung Syncmaster T260 review door m-tuning
Ik heb via de mail een bevesteging gekregen dat de niet hd versies ook pixelmapping ondersteunden.

Verwijderd

Topicstarter
KweeK747 schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:11:
Bij de review van deze monitor staat deze informatie ook. productreview: Samsung Syncmaster T260 review door m-tuning
Ik heb via de mail een bevesteging gekregen dat de niet hd versies ook pixelmapping ondersteunden.
Dat is goed nieuws !! Van wie heb je die bevestiging ?? Van een bedrijf of een eigenaar ??

Verwijderd

De T260 heeft niet dezelfde (pixel)mapping mogelijkheden als de T260HD.

• Trance-M
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-05 08:58
Ik heb de T260HD pas gekocht en hoopte dat pixelmapping ook via d-sub zou werken. Ik heb via een KVM switch twee pc's aangesloten via d-sub, de ene met 1920x1200 en de ander met 1600x1200 resolutie.
De 1600x1200 wordt helaas opgerekt over de hele breedte.
Tot nu toe geloof ik dus dat via d-sub pixelmapping niet werkt :(
Waarschijnlijk dat het alleen via HDMI werkt, waarom is mij eigenlijk een raadsel.
Vreemd is wel dat ik in een engelse manual een knop (nr 23) beschreven staat met de functie "Auto" die alleen in pc mode schijnt te werken. Helaas is het een andere afstandbediening dan de afstandbediening die nu geleverd wordt. Deze heeft namelijk minder knoppen en knop 23 zit er dus niet bij.

Het scherm kan wel ingesteld worden van breedbeeld naar 4:3, wat bij 1600x1200 past, echter vind ik het beeld dan toch beter uitzien in breedbeeld mode.

O, ja, natuurlijk een mail naar Samsung gestuurd. Ik kreeg een bericht terug dat ik moest bellen met de helpdesk. Dit gedaan, maar de bekwame medewerker ging mij vertellen dat ik instellingen van XP moest gaan wijzigen. Heb ik weer, een vraag stellen die niet in de call center lijst staat en het gaat meteen weer mis. Ik heb het gesprek na 5 minuten dus maar snel beeindigd.

Is het misschien toch nog mogelijk om het "Auto" aanpassen uit te zetten?
Pagina: 1