Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internetverbinding valt steeds uit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

Ik heb sinds 2 weken last van iets heel irritants :( . Om de zoveel minuten (10 á 15) valt mijn internetverbinding uit. Dit gebeurt er dus steeds, eerst geeft hij aan dat de verbinding toegang heeft tot lokaal en internet en na een aantal minuten geeft hij aan dat hij alleen lokale toegang heeft. Ik dacht eerst dat het met het downloaden te maken had maar het internet valt ook uit als ik niet download dus dat is het niet. Het irritantste vind ik nog dat om de zoveel tijd alles onderbroken word, downloaden, msn enz. Ik zou echt niet weten :? waar het aan zou kunnen liggen, ik dacht eerst dat ik er alleen last van had maar meer in het huis hebben er last van.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast heel erg bedankt! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 18:41 ]

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 22:16
Heb je wat meer info zoals wat voor type verbinding e.d 8)

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk ;) , het gaat om een draadloze verbinding via een Netgear WGT624 router.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Een draadloze verbinding, maar met het icoontje van een LAN verbinding :?

Herstelt het zich automatisch, of moet je daar iets voor doen?
Is er in de logs van je router iets terug te vinden?
Is er aan de lampjes van je router iets geks/nuttigs te zien?
Weet je zeker dat er niemand aan het downloaden is met P2P software? Sommige routers kunnen daar slecht tegen.
Heb je ook nog een modem? Zo ja, is daar aan de lampjes nog wat opvallends te bespeuren?

Kortom, ga eens op onderzoek uit, want bij gebrek aan glazen bol wordt het op deze manier erg lastig om je te helpen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 29-10-2008 19:25 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 22:16
Orion84 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:24:

Weet je zeker dat er niemand aan het downloaden is met P2P software? Sommige routers kunnen daar slecht tegen.
Heb je ook nog een modem? Zo ja, is daar aan de lampjes nog wat opvallends te bespeuren?

Kortom, ga eens op onderzoek uit, want bij gebrek aan glazen bol wordt het op deze manier erg lastig om je te helpen ;)
Haha inderdaad, haal anders je router er tussen uit dan kan je uitsluiten dat die er misschien iets mee te maken heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:24:

Ja het hersteld zich wel automatisch. Er staat genoeg in me log op me router alleen wat wil je graag weten? Nee er is niks raars aan de lampjes te zien want ze zijn zoals ze altijd waren. Ja ik download wel via Torrents maar wat ik al zei zelfs als ik niet download valt me internet er om de zoveel tijd uit, en het lijkt me sterk dat me router er niet tegen kan want ik download al een aardige tijd en ik heb hier nog nooit last van gehad. Ja we hebben ook een modem en daar is ook niks raars aan op te merken. Hopelijk heb je aan deze informatie genoeg.

Verwijderd

1. Wat voor een wireless dongel heb je? Ik heb ook het probleem gehad met een sitecom Wl-113 dat het internet bij een klein beetje belasting uitviel.
2. Wat is de afstand van jou tot de router?
3. Heb je betonen of houten vloeren?
4. Waar staat de router?
5. Hoe sterk is de verbinding?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:48:
[...]

Ja het hersteld zich wel automatisch. Er staat genoeg in me log op me router alleen wat wil je graag weten? Nee er is niks raars aan de lampjes te zien want ze zijn zoals ze altijd waren. Ja ik download wel via Torrents maar wat ik al zei zelfs als ik niet download valt me internet er om de zoveel tijd uit, en het lijkt me sterk dat me router er niet tegen kan want ik download al een aardige tijd en ik heb hier nog nooit last van gehad. Ja we hebben ook een modem en daar is ook niks raars aan op te merken. Hopelijk heb je aan deze informatie genoeg.
welke provider? wat valt weg? internet of wifi?
wat heb je zelf al geprobeerd? Als internet weggevallen is, kun je je router nog wel pingen dan?

Iets meer info....

Verwijderd

Topicstarter
Het is verholpen Afbeeldingslocatie: http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_groot.gif! Ik moest gewoon even me modem restetten, that's all.
Pagina: 1