Te veel bommen op een te klein veld
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
ik zie het probleem niet?
you had me at EHLO
Dat klopt; de Windows mijnenveger garandeert niet dat het spel oplosbaar is. Soms heb je pech en ben je na twee keer klikken dood (het spel zorgt ervoor dat de plek waar je als eerste op klikt in ieder geval géén mijn bevat).
50% kans op de goede, alleen zul je de verkeerde kiezen
Waarom? Omdat het kan!!
had toch de juiste gekozen
Maar was toch wel even spannend
Precies, en daarmee is ook alles gezegd. Echt nuttig voor een topic is dit dus niet > slotje.Soultaker schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:42:
Dat klopt; de Windows mijnenveger garandeert niet dat het spel oplosbaar is. Soms heb je pech en ben je na twee keer klikken dood (het spel zorgt ervoor dat de plek waar je als eerste op klikt in ieder geval géén mijn bevat).
Inderdaad, zie ook Wikipedia: Minesweeper (computer game). Aangezien je dit ook prima zelf had kunnen vinden en een topic dus overbodig was, sluit ik deze.Soultaker schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:42:
[ Voor 4% gewijzigd door PromoX op 10-09-2008 21:40 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()