Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Xbox360/NHL07] Tips om te scoren?

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Heb nog niet al te lange tijd NHL07 voor de Xbox360. Hierin schiet je door de stick naar voren te bewegen ipv gewoon op a te drukken, dit is hardstikke leuk en het is me duidelijk wat er met de stick kan.

-snel tikje naar voren: zacht snel schot
-naar achter dan naar voren: slapshot
-naar links/rechts 'deking?' anyway beetje ontwijken/faken
-naar links/rechts en dan naar voren, schuin schot.

Ook is het me duidelijk dat ik tot zekere mate de richting in schiet waar ik met de linker stick naar wijs.

Toch heb ik zelfs op de laagste difficulty erg veel problemen met scoren, sterker nog, verder dan 3 goals ben ik nog nooit gekomen. Ook in de shootout, waar ik flink geprobeerd heb te oefenen heb ik, zelfs na wat tips gevonden te hebben op youtube. Nog niet te pakken wat nu echt goede truuks zijn om te scoren.

googlen op "NHL 07 tips" shooting tips, etc etc. levert alleen maar cheat sites op waar ik echt niets aan heb :/ (staan ook geen cheats op, alleen maar spam).

Heeft iemand wat goede tips voor me om wat meer punten te scoren, dit kunnen ook algemene hockey tips zijn denk ik, aangezien het spel redelijk realistisch is.

~ Mijn prog blog!