Ik ben al een paar dagen bezig met het volgende probleem:
Ik wil vanaf mijn pc naar de xbox360 films en muziek streamen.
De xbox is onderdeel van het netwerk. En ik kan gewoon op xbox live!.
Ik heb WMP11 op mijn pc staan en als ik daar kijk, dan zie ik dat de pc de xbox wel vind, maar de xbox kan de pc niet vinden.
Als ik de connectie test dan staat er bij PC Selected - Failed.
Nu ben ik gaan kijken wat voor oplossingen er zijn:
Er was een guide waar je bepaalde services uit moest doen bij services.msc en bepaalde systeemmappen moest verwijderen. Heb ik allemaal gedaan, maar hij blijft mij niet zien.
Ik gebruik Windows XP SP3. Nu heb ik geprobeerd om te streamen van een andere pc die Windows Vista heeft, daarmee lukte het wel. Nu snap ik niet wat het probleem met mijn pc is, want ik heb geen aparte firewall aanstaan als de xbox probeert te connecten...
Wie ziet het probleem?
Alvast bedankt.
Ik wil vanaf mijn pc naar de xbox360 films en muziek streamen.
De xbox is onderdeel van het netwerk. En ik kan gewoon op xbox live!.
Ik heb WMP11 op mijn pc staan en als ik daar kijk, dan zie ik dat de pc de xbox wel vind, maar de xbox kan de pc niet vinden.
Als ik de connectie test dan staat er bij PC Selected - Failed.
Nu ben ik gaan kijken wat voor oplossingen er zijn:
Er was een guide waar je bepaalde services uit moest doen bij services.msc en bepaalde systeemmappen moest verwijderen. Heb ik allemaal gedaan, maar hij blijft mij niet zien.
Ik gebruik Windows XP SP3. Nu heb ik geprobeerd om te streamen van een andere pc die Windows Vista heeft, daarmee lukte het wel. Nu snap ik niet wat het probleem met mijn pc is, want ik heb geen aparte firewall aanstaan als de xbox probeert te connecten...
Wie ziet het probleem?
Alvast bedankt.
Leven en laten leven!