Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBOX360] PC connecten met XBOX 360

Pagina: 1
Acties:

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik ben al een paar dagen bezig met het volgende probleem:

Ik wil vanaf mijn pc naar de xbox360 films en muziek streamen.
De xbox is onderdeel van het netwerk. En ik kan gewoon op xbox live!.

Ik heb WMP11 op mijn pc staan en als ik daar kijk, dan zie ik dat de pc de xbox wel vind, maar de xbox kan de pc niet vinden.

Als ik de connectie test dan staat er bij PC Selected - Failed.

Nu ben ik gaan kijken wat voor oplossingen er zijn:
Er was een guide waar je bepaalde services uit moest doen bij services.msc en bepaalde systeemmappen moest verwijderen. Heb ik allemaal gedaan, maar hij blijft mij niet zien.

Ik gebruik Windows XP SP3. Nu heb ik geprobeerd om te streamen van een andere pc die Windows Vista heeft, daarmee lukte het wel. Nu snap ik niet wat het probleem met mijn pc is, want ik heb geen aparte firewall aanstaan als de xbox probeert te connecten...

Wie ziet het probleem?

Alvast bedankt.

Leven en laten leven!

Verwijderd

Hallo!

Ik heb pcs hetzelfde probleem.. ik zit er al dagen mee te klooien.. behoorlijk frustrerend.

Heb ook de WMP11 media gedeeld, mappen toegevoegd etc. Ik zie ook in de Media player de XBOX staan. Lijkt goed te zijn.
Maar als ik op de XBOX de pc wil benaderen krijg ik altijd een PC SELECT FAILED.. om gek van te worden.

Ik heb ook een Windows XP SP3, heb het ook geprobeerd op mn laptop (XP SP2), zonder succes.
Alles is verbonden via een Thomson Alcatel WL780 ADSL router. Maar had ook nog een oude Sitecom Router, daar alles aan verbonden, zonder succes. Toen een oude switch genomen, xbox en laptop aan de switch, allebei handmatig een IP adres, zonder succes.
Vervolgens VMware geinstalleerd met daar op een Media Center 2005 XP versie. Maar die kan ook geen connectie maken met de XBOX...

Firewall poorten opengezet en firewall uitgeschakeld, die Windows media services herstart.

Heb TVersity gedownload. Als alternatief voor WMP11, daar mee geshared. Kan wel van laptop streamen naar pc. Xbox: FAILED..

Heb de Xbox support gebeld, maarja, die weten het ook niet.. zetten het nu door naar 2e lijn.. benieuwd of ik daar wat van hoor.. als je er op googled erg veel meldingen. Zou Microschoft te denken moeten zetten. Helaas geen oplossing erbij die het doet!

XBox live test enz werkt ook hier prima.
Heb helaas geen Vista om het mee te testen hier..

Enfin, ik sluit me er bij aan, is er iemand die hier nog iets op weet.... !?

Thanks...

ps Stranglem: mss kun je ook naar Xbox Support bellen.. het zal je niet direct helpen, maar goed laat ik hopen dat als deze klacht wordt doorgebeld dat ze het eens serieus bekijken als ze het van meer mensen binnenkrijgen

Edit: heb een VMware met Vista geinstalleerd, maar ook hierbij: PC SELECT = FAILED..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2008 23:13 ]