Ik heb vandaag de nieuwe ati 8.8 drivers geistalleerd en wilde daarna cod4 gaan spelen.
Echter tijdens het starten van het spel kreeg ik een vastloper en moest de computer rebooten.
Vervoglens starte ik COD weer en kreeg ik een melding die ik niet goed gelezen heb en te snel wegdrukte maar het had iets te maken met het feit dat de laatste keer de game niet goed afgesloten was etc.
Maar nu start ik em weer op en is al mn data weg, al mn savegames, de resume game is er niet meer en het lijkt erop dat ik nu weer helemaal overnieuw moet gaan beginnen
Iemand enig idee hoe ik mn data weer terug krijg??? (was net zo ver!
)
edit: ook mn instelling zijn weg, beeldscherminstellingen, controls etc
Echter tijdens het starten van het spel kreeg ik een vastloper en moest de computer rebooten.
Vervoglens starte ik COD weer en kreeg ik een melding die ik niet goed gelezen heb en te snel wegdrukte maar het had iets te maken met het feit dat de laatste keer de game niet goed afgesloten was etc.
Maar nu start ik em weer op en is al mn data weg, al mn savegames, de resume game is er niet meer en het lijkt erop dat ik nu weer helemaal overnieuw moet gaan beginnen
Iemand enig idee hoe ik mn data weer terug krijg??? (was net zo ver!
edit: ook mn instelling zijn weg, beeldscherminstellingen, controls etc
[ Voor 5% gewijzigd door Qosmic op 21-08-2008 19:07 ]
Stop chasing the dream, you're already living it