Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Call of Duty 4 data weg na vastloper? *

Pagina: 1
Acties:

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Ik heb vandaag de nieuwe ati 8.8 drivers geistalleerd en wilde daarna cod4 gaan spelen.

Echter tijdens het starten van het spel kreeg ik een vastloper en moest de computer rebooten.

Vervoglens starte ik COD weer en kreeg ik een melding die ik niet goed gelezen heb en te snel wegdrukte maar het had iets te maken met het feit dat de laatste keer de game niet goed afgesloten was etc.

Maar nu start ik em weer op en is al mn data weg, al mn savegames, de resume game is er niet meer en het lijkt erop dat ik nu weer helemaal overnieuw moet gaan beginnen :'(

Iemand enig idee hoe ik mn data weer terug krijg??? (was net zo ver! :( )

edit: ook mn instelling zijn weg, beeldscherminstellingen, controls etc

[ Voor 5% gewijzigd door Qosmic op 21-08-2008 19:07 ]

Stop chasing the dream, you're already living it

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dus in je mijn documenten heb je geen map meer staan van CoD?

• Qosmic
  • Nu online
nee, wat ik wel heb is op de plek waar ik CoD heb geinstalleerd, in die map staat nog een map met savegames

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vreemd, toenstraks ook 8.8 geinstalleerd en hier is alles goed gegaan. Maar buiten het feit om draai je xp of vista, anders even systeemherstel dan is je computer weer als gisteren bijvoorbeeld. Je kunt dus kiezen om je pc te herstellen naar het punt voordat je 8.8 ging installeren als je vista hebt, met xp weet ik het niet.

Draai je backups ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Qosmic
  • Nu online
draai vista en heb geen backups.

maar in de map COD4 waar ik em geinstalleerd heb, daar zie ik ook een map players en daar zie ik mn profiel, daarin weer een map save en daar zie ik gewoon mn savegames

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hmz. Dat venstertje zou volgens wat het zelf zegt alleen je system settings (.cfg voor graphics dus) moeten resetten, en niet je player data.

\program files\activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\<naam>

Daar kunnen mpdata, mpdata.bak en mpdata.corrupt staan, kijk eens of je een eventuele mpdata.bak kunt renamen naar mpdata, de kans is dat dat je oude is.

Als je singleplayer ook helemaal weg is zou je eens moeten kijken of heel je profielmap niet ergens weggestopt is.

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 21-08-2008 22:17 ]

• Qosmic
  • Nu online
in mn map program files heb ik ook helemaal geen map activision.

in mn map profiles zie ik wel gewoon mn naam en ook mn savegames

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Heb je het spel in safe mode of iets dergelijks opgestart? En heb je het daarna nog eens opnieuw gestart?

Verwijderd

De vraag die je kreeg was inderdaad de vraag om in Safe Mode te starten.
Eenmaal je dit doet ben je alles van je config kwijt zoals controls, binds, etc etc..

Zeer irritant, maarja.. Je moet er maar niet op klikken O-)

Saves en demo's ben je wel normaal gezien niet kwijt

• sh4d0wman
  • Laatst online: 17:41

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik ben onder Vista ook mijn profiel kwijtgeraakt van COD4 :( Ben er alleen nooit achter gekomen waarom. Ik had in ieder geval de (toen) meest recente patch.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Qosmic
  • Nu online
heb idd in safe mode opgestart en daarna nog een keer normaal zeg maar.

maar mn saves staan nog wel in het mapje alleen als ik in game doe kan ik niks meer laden en de resume game functie is er ook niet.

moet ik nu helemaal overnieuw beginnen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vista is (IMHO helemaal terecht) niet zo happy met gebruikersdata in programfiles. Staat / stond UAC aan? Kijk dan eens in de virtualstore.

offtopic:
Een vraagteken ==> vraag. Meer vraagtekens => fout. Ik snoei je topictititel even.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 22-08-2008 12:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Qosmic
  • Nu online
uac staat uit

• EnigmA-X
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 16:07
Check even of je een corrupt Windows profiel hebt gehad. Windows maakt dat automatisch een nieuwe profiel map aan in c:\documents and users\ (winxp) of c:\users\ (vista).

Het kan best eens zijn dat je CoD4 bestanden nog in de corrupte map staan.

• Qosmic
  • Nu online
ben nu op mn werk en zal als ik thuis kom even kijken.

ik draai windows vista btw, maar als ik nou een corrupt profiel heb gehad, wat dan?

• EnigmA-X
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 16:07
Qosmic schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:57:
ben nu op mn werk en zal als ik thuis kom even kijken.

ik draai windows vista btw, maar als ik nou een corrupt profiel heb gehad, wat dan?
Dan kan je meestal gewoon in het corrupte profiel (wat eigenlijk een aantal mappen zijn) bladeren en zodoende je CoD4 data terug kopieren naar je huidige (actieve) profiel.

Een corrupt profiel is (meestal) herkenbaar aan het feit dat de mapnaam in CAPS staat.

• Qosmic
  • Nu online
net gekeken en heb geen corrupt profiel gehad

Pagina: 1