Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Guitar Hero 3 PC multi - maar één controller gezien?

Pagina: 1
Acties:

• Arrow1800
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-11 15:27
Beste Mensen,

Gegoogled en gezocht in de grote topics hier op tweakers leveren mij geen antwoord over mijn onderwerp.

Guitar hero 3 is ook speelbaar op de computer. nu kan je het met keyboard spelen in singeplayer modus. hoe krijg ik het voor elkaar en wat heb ik nodig om multiplayer te kunnen spelen?

gamepads of 2 keyboards detecteerd hij niet of word nog steeds als 1 controller gezien.

iemand die mij kan helpen?

Thnx

• TheZeroorez
  • Niet online
Spielerij - Games & DiscussiesSpielerij - Problemen & Vragen
Ik heb ook de titel wat duidelijker gemaakt ;)

Wat heb je zelf al geprobeerd? Werkt onder Windows of in andere games de boel wel als je twee keyboards aansluit? Kun je ze in Guitar Hero niet handmatig instellen als controller? Gaat het ook niet als je een gamepad en een keyboard gebruikt?

• Arrow1800
  • Laatst online: 26-11 15:27
2 keyboards werkt sowieso niet als 2 controllers ben ik bang aangezien windows het ook als 1 input beschouwd.

wat me wel verbaasd is dat dit spel ook een gamepad niet als 2e controller beschouwd. inmiddels ben ik erachter gekomen dat er ook gitaren verkrijgbaar zijn voor de pc.

weet iemand of guitar hero wel 2 controllers ziet als het beide gitaren zijn of 1 keyboard en 1 gitaar?