Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Crysis] Muis/fulscreen probeem vista 64

Pagina: 1
Acties:

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-11 05:15
Beste mensen nou heb ik afgelopen week Crysis aangeschaft om mijn pc is lekker te laten zweten.
Maar zoals jullie misschien al vermoeden zit er een kink in de kabel.
Dit is voor sommige misschien een bekend probleem aangezien ik medere menesn op het net tegen kwamen met soortgelijken problemen, maar nergens een oplossing.
Mijn cursor in game klopt niet met waar ik klik. Hoe hoger ik de resolutie zet des te verder de cursor en de werkelijke locatie van de muis uit elkaar gaan. Op deze manier kan ik vrijwel niks as hij in fullscreen is. Wanneer ik hem namelijk windows draai heb ik minder last van dit probleem.

Hier de nodige feiten:
Proc: E8400
Mobo: Gigabyte X48-QD6
Mem: 4 GB OZC
Graka: X3870
Muis: G5 (de laatste drivers)
Crysis 1.21 (laatste patsch geinstalleerd dus)
Aangesoten Via HDMI op Sharp LC42XL2E

Via creatief klikken kan ik tot een max van 1280*720 spelen maar is behalve ideaal. Dus bij deze zijn er mensen die soortgelijke problemen hebben en ze hebben weten op te lossen.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Met Google is wel het een en ander te vinden. Waar de meeste mogelijke oplossingen staan is hier.

En ga me nu niet vertellen dat je er zelf niet op was gekomen om zoiets op te zoeken ;)

[ Voor 24% gewijzigd door TheZeroorez op 17-08-2008 23:05 ]

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-11 05:15
TheZeroorez schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 23:05:
Met Google is wel het een en ander te vinden. Waar de meeste mogelijke oplossingen staan is hier.

En ga me nu niet vertellen dat je er zelf niet op was gekomen om zoiets op te zoeken ;)
voor zover ik het lees komen ze met de oplossing
zet setpoint op windows instellingen
en native resolutie
bijde hebben niet het beoogde redultaat helaas..