Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[xbox 360] pc disconnecten!

Pagina: 1
Acties:

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:07
Omdat ik een nieuwe PC heb waar nu TVersity op staat wil ik dus de oude pc disconnecten van mijn 360.

Het volgende stukje is een handleiding voor het disconnecten van PC's:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Step 4: Removing Existing Connection

If you were previously using your Xbox 360 with a Windows XP-based PC to share music and pictures, then complete the following steps to remove the connection from that PC. Otherwise skip to step 5.

In the System section, select Computers.
Select Windows-based PC , and then press the A button.
Select Disconnect.
Press the B button repeatedly until you return to the System section.

Dit is natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar in System > Computers heb ik die hele optie 'Windows-based PC' niet staan =/. Heb alleen Windows Media blabla nog maar.

Hoe moet ik in vredesnaam nou mijn PC gedisconnect krijgen? Al dat 'change media source' gemekker is ook nutteloos, want daarmee kies je alleen maar of je van de xbox hd, usb, memory of mijn oude pc wil streamen :S

* Spooksel haren uit hoofd trekt :S

Edit:
Op Google zijn echt massa's guides te vinden voor een heel arsenaal aan streamingprogjes en hoe ze te connecten... Overal staat we wel leuk bij 'Make sure to disconnect from your old server blablabla first', maar zeggen hoe dat moet ho maar :(

[ Voor 10% gewijzigd door Spooksel op 01-08-2008 19:30 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Spooksel
Niemand hier ooit problemen gehad met het verwijderen van xbox/pc connecties? :'(

• Spooksel
Initiele instellingenprocedure doorlopen heeft ook niet echt geholpen. Xbox geboot zonder HD, maar kennelijk ligt de verbinding toch op een stukje intern geheugen opgeslagen.

halp, halp?