Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[xp] Warcraft II batlle.net crash

Pagina: 1
Acties:

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Sinds enige tijd vertoont Warcraft II battle.net kuren. Na een paar minuten spelen crash het programma in windows krijg ik dan de mededeling: Kan het bestand G:/install.exe niet vinden
(waar G: mijn CD-ROM drive is).

Ik ben vervolgens gaan zoeken:

- update patch geïnstalleerd, geen effect
- op blizzard site bekende crashed opgezocht en instructies uitgevoerd: geen effect
- diverse forums gegoogled, geen oplossing gevonden
- pc opschonen (verwijderen spyware, extra antivirus sweepje, register opgeschoond): geen effect
- deïnstalleren, herinstalleren: geen effect
- deïnstalleren, goed zoek op achtergebleven files en registersleutels, die verwijderen, herinstalleren: geen effect
Hmm, is dit een WIN XP probleem?
- geïnstalleerd onder ubuntu 8.04 met WINE: weer crash
- geïnstalleerd onder Win98 in Virtual PC 2007: weer crash

Is iemand dit eerder tegen gekomen? Idee hoe dit op te lossen?

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Krassen op CD of vuile CD? CD schoonmaken? Heb je een kennis met een CD die je even kan proberen?

Battle.net tag

• martinx76
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-02-2024
Dat was een goede tip. Schoonmaken hielp inderdaad. Er zaten wat vlekken op, 1 wat grotere (lijkt een afdruk van een vieze duim..... toch mijn kids maar eens uitleggen hoe ze een CD moeten vastpakken :) )
Schoongemaakt en voila: geen enkel probleem meer.
Blijf het typisch vinden. Bij het installeren is het geen enkel probleem, maar tijdens het spelen kan hij install.exe niet vinden, zal wel aan mij liggen

Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.