Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 06-08-2008 17:46 ]
Ontopic - Mocht je echt willen weten of het aan je cartridge ligt zou ik even naar een speciaal zaak gaan....oftewel een gamewinkel waar ze nog Advance gameboys verkopen of dan eventueel testen met een DS....waarom ik je dit meld is dat ik dit zelf ook een keer heb gedaan, en zo ben ik erachter gekomen dat mn cartridge overleden was.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Hopelijk ligt het aan de cartridge (lijkt me wel gezien jullie ervaringen), anders moet het aan de gameboy liggen en dat zou jammer zijn
Tuurlijk: waar een wil is, is een weg. Maar op de mijne zijn altijd wegwerkzaamheden.
Het lijkt me toch handiger even bij een buurman, kennis of vriend langs te gaan dan een of andere speciaalzaak. Volgens mij is er in 1 op de 10 gezinnen wel een Advance, Advance SP, DS of DS lite aanwezigDonnas-A schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:30:
Ja goed Zeroorex dan moet ie wel een andere Advance of DS hebben.....
Ontopic - Mocht je echt willen weten of het aan je cartridge ligt zou ik even naar een speciaal zaak gaan....oftewel een gamewinkel waar ze nog Advance gameboys verkopen of dan eventueel testen met een DS....waarom ik je dit meld is dat ik dit zelf ook een keer heb gedaan, en zo ben ik erachter gekomen dat mn cartridge overleden was.
@onder: Ik wilde niet overdrijven door de grote hoeveelheid GB's hier in de buurt en mijn kennisenkring. Blijkbaar zat ik met 1:4 toch wel goed
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 07-08-2008 13:38 ]
[ Voor 68% gewijzigd door ikbenwouter op 07-08-2008 12:25 ]
........................................................................................................................................................
Yes. The game cartridge does indeed have an internal battery inside it and once it dies you can expect for your save data to be deleted sadly. I think if you were to call Nintendo at 1-800-255-3700 and explain the situation to them they might put a new internal battery in for you at a small fee of course.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
FF gegoogled, dat kun je dus zelf, maar je hebt wel een soldeerbout nodig (en wat vaardigheden....)
zie http://www.pokemasters.net/forums/showthread.php?t=15464
Weet niet of ik het voor elkaar krijg, maar ik kan het in ieder geval proberen.
........................................................................................................................................................