Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flatout Ultimate Carnage Securom problemen

Pagina: 1
Acties:

• s.fillekes
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 09:50
Hallo,

Vanmiddag heeft de postbode Flatout Ultimate Carnage afgeleverd bij mij thuis.
Gelijk installeren en spelen dacht ik. NOT!
Installatie gaat probleemloos, maar als ik vervolgens het spel wil starten krijg ik eerst een melding dat de toepassing niet gestart kan worden omdat WSOCK32.dll niet kan worden gevonden. Deze melding gaat weg als ik 9x op OK klik. Vervolgens verschijnt er een scherm dat er een conflict is met Emulation Software. Staat de volgende link bij: http://www.securom.com/message.asp?m=emu&c=2500&l=nl
Op die site vertellen ze mij dat er is vastgesteld dat ik een emulatie programma zoals Alcohol of Daemon Tools gebruik, Deze programma´s ken ik wel, maar zijn absoluut niet geinstalleerd. Heb zelfs een nieuwe Windows Vista installatie geprobeerd, dus ik kan met zekerheid zeggen dat deze software niet aanwezig is.
Zijn er al meer mensen die hier last van hebben? Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

• s.fillekes
Update:

Deze problemen blijken zich dus alleen voor te doen met Windows Vista. Gisteren nog Windows XP installatie op de computer gezet en het spel draait als een zonnetje.
Begin van Vista beetje genoeg te krijgen...

Verwijderd

prbeer eens een no-cd file erover te kopieren , misschien is het dan opgelost ;)

• s.fillekes
Tja, lijkt me niet de oplossing. Waarschijnlijk is het dan niet meer mogelijk om online te spelen.

Verwijderd

je hebt toch een serial of niet dan? heb je trouwens sp1 al eens geïnstalleerd van vista, hier draait het spel op vista 32 bit sp1 zonder problemen

• s.fillekes
Heb Windows Vista 64 bit draaiend gehad hier. Niet werkend. Nu onder XP probleemloos.

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-11 22:35
Ik heb hier op het moment precies hetzelfde probleem. Ik draai vista 64 bit NL Ultimate. Misschien dat het komt omdat deamon tools ook aan staat.

Ik heb nu een no cd key eroverheen gegooid en nu werkt ie gewoonweg dus dat is mooi :D.

ps als je het spel gekocht hebt dan kun je 99% van de tijd nog gewoon online spelen hoor want de pc kan dan echt niet meer zien of het een zelfgebrande of een een fabrieksgebrande dvd is. Hij checkt wel je serial key of die gekocht is. (pff zit net ff te denken aan hoeveel noobvrienden ik al uitgelegd heb dat ik met een illegale versie maar wel met m'n eigen cd key online heb gespeeld en dat ze het dan niet snapten de noobs :P)

• s.fillekes
Ok dan! Scheelt in ieder geval weer dat je niet steeds ervoor hoeft te zorgen dat dvd erin zit. Ik dacht dat bij een No cd key je online gaming ook gevaar liep. Gaan we proberen dit. Bedankt!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb flatout ook binnen :)

Installeren onder XP ging zonder problemen.
Ik haal echter maar zo'n 22 FPS met een Geforce 7900GT, 3GB geheugen en een Core 2 duo @ 2.66Ghz op 1024x768 :-S

Eens kijken of een nieuwe driver helpt.

Edit: Nieuwste Geforce drivers geinstalleerd. 25FPS :'(

Alles op low en view distance op 80% levert een speelbare game op. (30 - 50 FPS)
Maar of het er nu nog beter uit ziet dan flatout2?

[ Voor 31% gewijzigd door jhead22 op 06-08-2008 19:14 ]

Pagina: 1