Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Xbox 360 RGB kabel geeft groen flikkerend beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gebruikte onderdelen:

TV thomson (geen plasma of lcd, gewoon een kast tv)
xbox 360
RGB kabel profigold

hallo, iedereen.

Vandaag achter een RGB scart kabel geweest, omdat ik gezien heb in de instellingen van mijn tv dat ik mijn AV1 ingang kan schakelen tussen Video en RGB.

Nu zo aangesloten te hebben met de andere drie kabels die aan de xbox kabel uitkomen, (rood, groen, blauw) en mijn AV1 op RGB gezet te hebben, geeft dit alleen een flikkerend groen beeld met scheve lijnen.

Normaalgezien met dat lukken volgens de handleiding van mijn tv (Thomsom).

Zouden jullie me kunnen zeggen hoe dit komt?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hoe lang zijn de kabels, en heb je al andere kabels geprobeerd? Controleer ook eens of de stekkers er wel goed in zitten, en of er geen stof in je SCART kabel/aansluiting zit.

Als je een ander apparaat hebt dat op de kabel kan zou je dat ook eens kunnen proberen om het uit te sluiten.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Nogal logisch; je haalt RGB en component door elkaar.

De RGB op je tv is voor RGB scart en niet voor Component, welke je hebt aangesloten.. :)

Je hebt dus een RGB scartkabel voor je 360 nodig of je moet toevallig een HD Capable CRT kast hebben, die component in heeft, maar die zijn bijna niet te vinden :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
kan je die wel standaard verkrijgen? Ben naar gamemania geweest en daar hadden ze dat niet in de accesoires....

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:45:
kan je die wel standaard verkrijgen? Ben naar gamemania geweest en daar hadden ze dat niet in de accesoires....
Bart Smit, Intertoys... de meeste speelgoedwinkels hebben ze wel liggen.

Dixons, Van Leest, FRS kun je natuurlijk ook proberen :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A