Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wegvallen textures tijden gamen (WoW)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een probleem tijdens het spelen van World of warcraft en UT2004
heb er al vaker naar gezocht en verschillende tips uitgeprobeerd

het is namelijk als volgt als ik aan het Gamen ben vallen er in eens groote stukken textures weg
in world of warcraft
ook de framerate valt terug naar 2 a 3 frames per seconde.

schone windows instalatie heeft niet geholpen (al 4 x geprobeerd)
temperatuur kan het denk ik ook niet zijn heb me kast al open laten staan schoon gemaakt extra fans erin niks helpt verschillende drivers geprobeert
ook alle tips die je van een GM krijgt al geprobeerd (deleten van de bekende folders,addons verwijderen,repareeren van wow etc etc)

heeft iemand een idee wat er mis kan zijn soms gaat het uren goed en soms om de paar minuten

systeem spec's
packerdbell IMEDIA 5610 (ja weet het is troep )
MB :Rio (GA-8TRC410MNF-RH)
CPU :Intel Pentium 4 model 524
HD :HDD Seagate TONKA 1.5 Serial ATA
geheugen :1gig ddr2 4200
videokaart :Asus 7300gt top 256mb ddr3
psu :400watt

alvast bedankt voor eventuele hulp

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Op welke settings speel je WoW dan precies?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Hoe bedoel je grote stukken texture weg? Kun je een screenshot ervan posten, zodat we wat meer duidelijkheid hebben wat het probleem nu precies is.

Ik denk op dit moment namelijk dat je grafische kaart gewoon te warm wordt, ook al heb je extra fans bijgeplaatst.
Draai eens een progje om de temperatuur op te meten van je hardware. Dan wordt er al meer duidelijk waarschijnlijk.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
resolutie waar ik op speel is 1440bij 900 (widescreen monitor) op deze draait ie al 1,5 jaar goed alleen de laatste 2 a 3 maanden ineens niet meer

zal kijken of ik een screenshot kan maken
en ja zijn meestal de bodem textures die vallen ineens weg dus ik kijk zeg maar gewoon door de vloeren heen niet in gebouwen maar de open lucht

dus als je buiten loop zweeft iedereen zoals bomen , planten medespelers die zie ik allemaal maar de grond textures zijn weg

temp videokaart is als ik wow speel 59- 64 graden (volgens speedfan)

al vast bedankt voor de hulp

• ericm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-04-2023
Probeer eens een andere videokaart. Ik heb iets dergelijks gehad en toen bleek mijn videokaart overleden te zijn. Het begon met artefacts in games, maar was al snel ook te zien in Windows.

Air-cool of toch maar zelfbouw H2O? (Nu nog Air)

Verwijderd

Topicstarter
bestel wel nieuwe video kaart
mocht dat het probleem niet zijn heb ik die alvast :)

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 14:57
Misschien kan ik je videokaart kopen? lijkt me handig voor FPS spellen waar punkbuster actief is zo'n zelf gemaakte "wallhack" :P

Verwijderd

Hitte lijk me inderdaad het probleem als het na een herinstallatie nog zo is.

"Test" het eens door de kast open te maken en er een fan op te zetten (of het stof er uit te blazen).

Misschien dat de doorluchting van de kast niet lekker is, kan de lucht erin/uit of staat de kast onder je bureau strak tegen de muur?

Verwijderd

Topicstarter
kast staat open met een huiskamer ventilator erin the blazen

stofzuig dagelijks alle stof eruit maar nu het buiten warm is idd vaker last van dit probleem

nieuwe videokaart binnenkort bestellen

misschien ook een zooi koelpasta en andere voeding of nieuwe kast erbij doen

pc kast staat wel in een computer meubel maar wel vrij overal lucht bij

Verwijderd

Topicstarter
hier wat screenshots

http://img355.imageshack....rnshot080408170753gp7.jpg

http://img369.imageshack....rnshot080408170424mn9.jpg

misschien beter idee wat ik bedoel

alvast bedankt voor de hulp allemaal
Pagina: 1