Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Battlefield 2 Deluxe, wel/geen booster packs nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had gisteren iets beter mijn onderzoek moeten doen zag ik :D, aangezien ik de demo geinstalleerd had. Destijds op mijn oude systeem draaide dat niet echt super, dus liet ik het schieten. De demo draaide erg goed, dus ik denk, laten we die aanschaffen.

Naast een redelijk irritante melding die ik in een andere post zal doen, op een ander forum, kwam ik erachter dat er 2 booster packs waren. En natuurlijk, kwam ik erachter NA de aanschaf.

Ik las dat bar weinig servers deze draaien, klopt dit? Oftewel, zonde van je geld?

Verwijderd

Volgens mij worden die booster mappen weinig gespeeld , weet wel dat er een pakket game te koop is waar alles inzit maar daar ben je nu te laat mee . Maar zo'n vraag als deze hier wordt denk ik gauw gesloten ?

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:18

greatgonzo

schit-te-rend!

hoop eigenlijk van wel, heb net een BF2 The Complete Collection gehaald. Niet duur trouwens, 20 euro.

Wil wel ff die andere testen!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:51:
Volgens mij worden die booster mappen weinig gespeeld , weet wel dat er een pakket game te koop is waar alles inzit maar daar ben je nu te laat mee . Maar zo'n vraag als deze hier wordt denk ik gauw gesloten ?
Had 'm wellicht in het andere game forum moeten stellen, ik denk dat je wel gelijk hebt :D.

Heb daar wel mijn andere vraag in gesteld, en als ik daar geen oplossing voor krijg, gaat het spel zowieso terug :D !!!

20 euro ... waar als ik vragen mag?

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:18

greatgonzo

schit-te-rend!

• _Buran_
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11 18:53
De booster packs (in ieder geval Special Forces) worden vrij veel gespeeld volgens mij, en ze zijn best wel geinig... volgens mij is die 20 Euries dat sowieso wel waard...
Pagina: 1