Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Compleet verwijderen van C&C Zero hours update 1.0.4

Pagina: 1
Acties:

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10
(jarig!)
Ik als nieuwe MAC gebruiker heb even een vraagje. Ik had C&C generals + Zero Hourd gekocht voor de mac. Nu zag ik dat er ook een update beschikbaar was 1.0.4 ik deze dus geinstalleerd, Maar nadat deze geinstalleerd is wil Generals niet meer starten. Ik hele map van Zero Hours verwijderd en nog steeds niets. Weet iemand hoe ik dit helemaal kan verwijderen zonder mijn mac opnieuw te moeten installeren? Want dat is een beetje zonde, en zdeker niet de bedoeling.

Jordy

iRacing Profiel

• richardboer
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:50
Command & Conquer er volledig afhalen en opnieuw installeren?

Richard

• jvaneijk
(jarig!)
Ook al gedaan... Er blijft blijkbaar ergens een bestand staan wat nog steeds problemen geeft. Voordat de update erop stond deed alles het perfect. Onder windows kan ik wel in de registers kloten.. Zit ik niet zo mee maar omdat ik de ballen verstand heb van Mac vind ik het nogal tricky :P

iRacing Profiel

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:56
hmm... nou heb je een Spielerij : Games & Discussies en Spielerij : Problemen en & Vragen.
Welke zou je topic het beste in thuis horen? Precies.. Ik maak wel even een TR voor je.

I want to live forever, so far.. so good.

• jvaneijk
(jarig!)
ja dat weet ik dus ook niet... Zit nooit in het software subforum.. Dus ik dacht dat dit nog onder spelerij viel... Maar dus niet helemaal en wat is een TR?

iRacing Profiel

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:56
Topic Report. Dan zal een moderator zometeen je topic wel even naar het andere forum moven.
Niet schrikken als hij dus ineens uit dit forum verdwenen is :)

I want to live forever, so far.. so good.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Even van SGD naar SPV inderdaad.

@Warbringer: Bedankt, maar dat je een TR maakt hoef je echt niet in het topic te melden. De TR alleen is genoeg ;)

• jvaneijk
(jarig!)
Anyone?

iRacing Profiel

• jvaneijk
(jarig!)
Nog steeds niemand die hier een oplossing voor weet?

iRacing Profiel

Pagina: 1