Toon posts:

LCD TV defect?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds 2 maanden een lcd tv, en deze werkt perfect op het probleem na dat ik af en toe rode of witte pixels zie schitteren in het beeld. Zijn er een stuk of 20. Het rare is dat ik ze niet altijd zie, en als ik ze zie en de tv uit en aan heb gedaan ze weg zijn.

Is mijn tv nou defect of is er iets anders aan de hand? De pixels zie ik als ik de tv achter m'n computer heb, maar ook als ik via digitenne tv kijk. Het rare is dat ze soms zo een week niet er zijn en dan weer ineens wel.

Het is een Samsung LE32M61B.

Als de winkel nou heel dichtbij in de buurt zat dan had ik zo garantie geclaimed, maar hij zit hier 2 uur treinen vandaan, en aangezien ik ook geen ander vervoer hier heb zou het dan weer zo zijn dat ik met de tv weer in de trein moet, en dat heb ik 1x gedaan en doe ik liever niet nog een keer.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die het weet?

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:54

ralpje

Deugpopje

Wat zegt de leverancier? Dat ze twee uur verderop zitten wil natuurlijk niet zeggen dat ze geen telefoon hebben :)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, het probleem is dat ze alleen op donderdag de hele dag er zijn, en ik dan pas kan bellen. Ik dacht laat ik het eerst maar eens hier vragen, kijken of iemand er ervaring mee heeft.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:29:
Klopt, het probleem is dat ze alleen op donderdag de hele dag er zijn, en ik dan pas kan bellen. Ik dacht laat ik het eerst maar eens hier vragen, kijken of iemand er ervaring mee heeft.
Wat zegt Samsung? Die kun je ook even bellen of een mailtje sturen.

PSN: Shiver23

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:43
dat lijkt me dode pixels. dat is het zelfde als kleuren blind. dan werkt 1 van de 3 kleuren niet. waardoor je ze soms wel en soms niet ziet. kijk ff naar .. ik dacht pixeltest, dan kun je kijken of er pixels kapot gaan, ik had op het beeldscherm wat ik nu hebt. in het begin ook een stuk of 5 dode pixels (half dode pixels) en die zijn nu ook weg. joost mag weten hoe :P

Verwijderd

Topicstarter
Dode pixels lijkt me sterk, ik heb net ff tft tester erbij gepakt en bij geen 1 kleur heeft hij die pixels. Ik bel morgen ff de shop of samsung, en dan weet ik het wel hoop ik. Ik zal het hier wel ff posten wat het is, mocht iemand anders hetzelfde probleem hebben en met de search dit topic vinden ;)

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 14:21

Nik

Samsung geeft 2 jaar garantie aan huis op dat model dacht ik. Gewoon even bellen dus :)
Pagina: 1