Toon posts:

probleem met monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zojuist een monitor gekocht een 20 inch Samsung syncmaster 2032BW en heb deze ingesteld alléén hij is erg wazig en ik kan de juiste resolutie niet instellen (hij staat nu op1280 bij 1024) maar ik wil hem op 1680 bij 1050 hebben

nu heb ik heel weinig verstand van cumputers dus was mijn vraag of iemand mij misschien kan helpen

mijn pc is ongeveer 4 jaar oud en het is een amd 2200+

de videokaart die er nu opzit is een s3 graphics prosavageddr

hoop dat iemand mij kan helpen

groetjes pascal

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:53

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ondersteunt je videokaart die resolutie wel? Iets meer info over de videokaart is wel gewenst (lees: moet je zelf uitzoeken). Wat staat er in de handleiding van je videokaart?

Rail Away!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Korte Google-opdracht brengt weinig hoopvol nieuws. Hoogste reso die ik kan vinden voor die chip is 1440x900 ofzo. En ook daarmee zal je monitor er niet scherper op worden.

Advies: kijk of je met de laatste drivers iets kan fixen qua resolutie maar anders wordt het andere monitor of andere videokaart kopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
hee jongens allereerst harstikke bedankt voor het reageren

ik heb me rot lopen zoeken maar kan helemaal niks meer vinden van die videokaart. ik dacht alléén wel dat mijn videokaart op mijn moederbord zat ik weet verder niet of dat wat uitmaakt.

kan ik niet iets downloaden waardoor mijn pc die resolutie wel kan vinden (waar kan ik dat dan downloaden) of zal ik echt een nieuwe videokaart moeten kopen?

thx pascal

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nou ja, rot lopen zoeken...

http://chromezone.s3graph...emid=39&topic=278.msg1143
Dat lijkt me sowieso iets wat wij ook moeten weten, dus als je daar even achteraan kan gaan?

Verder lijkt me sowieso handig om te posten welk moederbord je hebt en welke videokaart; de SavageDDR is in tientallen smaken geleverd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof