hey, ik heb laatst een beetje gekeken naar de prestaties van mijn PC, en die waren niet echt om van te juigen. Dus heb ik afgelopen week mijn PC helemaal leeg gegooit en alles erop nieuw opgezet.
Ik wilde wel graag eens mijn 3d score vergelijken met andere systemen, om te kijken of het een beetje een goeie score is...
Uit mijn test kwam de volgende score: 3460 3d marks
Ik weet niet op welke settings de rest allemaal test maar ik vond deze score wel laag voor mijn systeem. mijn settings waren:
Resolution: 1280x1024
Anti-aliasing: none
Filtering Optimal
HLSL VS Target: 3_0
HLSL PS Target: 3_0
Repeat test: off
hier mijn systeems specs:
GFX: MSI nx7600gt
CPU: Intel e6750 @ 2,66 ghz @ 2669 mhz
MEM 2048MB duel channel @ 667mhz
Wat kan ik er aan doen om mijn score/prestatie's te verhogen?
Moet ik meer drivers instaleren?( ik heb nu directx 9.0c , Nforce 650i drivers en gewone nvidia drivers)
Ook maak ik gebruik van 2 schermen, kan het daar aan liggen?
Of welk onderdeel kan ik het best vervangen in mijn pc en voor welk nieuw onderdeel?
BVD
Ik wilde wel graag eens mijn 3d score vergelijken met andere systemen, om te kijken of het een beetje een goeie score is...
Uit mijn test kwam de volgende score: 3460 3d marks
Ik weet niet op welke settings de rest allemaal test maar ik vond deze score wel laag voor mijn systeem. mijn settings waren:
Resolution: 1280x1024
Anti-aliasing: none
Filtering Optimal
HLSL VS Target: 3_0
HLSL PS Target: 3_0
Repeat test: off
hier mijn systeems specs:
GFX: MSI nx7600gt
CPU: Intel e6750 @ 2,66 ghz @ 2669 mhz
MEM 2048MB duel channel @ 667mhz
Wat kan ik er aan doen om mijn score/prestatie's te verhogen?
Moet ik meer drivers instaleren?( ik heb nu directx 9.0c , Nforce 650i drivers en gewone nvidia drivers)
Ook maak ik gebruik van 2 schermen, kan het daar aan liggen?
Of welk onderdeel kan ik het best vervangen in mijn pc en voor welk nieuw onderdeel?
BVD