Ik ben bezig met een detailpagina waarnaar gelinkt wordt vanuit een overzichtspagina.
Hiervoor wil ik een Recordset aanmaken dmv. "Bindings" in Dreamweaver.
Als ik echter de juiste DB selecteer blijft 'ie maar zoeken ("Loading Databse Schema") zo lijkt het, en vraagt zo nu en dan om een wachtwoord.
Het maakt echter niet uit of ik een juist of onjuist wachtwoord invoer, hij blijft maar zoeken.
De DB(structuur) is wel weer gewoon zichtbaar in Dreamweaver bij "Databases", is geverifieerd door CF en SQL werkt prima.
Ik heb wel wat dingen gevonden met Google, maar geen oplossing vooralsnog.
Even ter verduidelijking: zodra ik bij Data Source een willekeurige DB aanklik hangt doet het probleem zich voor.

CF veteranen hier ?
DW MX Win
CF 7 Developer
Hiervoor wil ik een Recordset aanmaken dmv. "Bindings" in Dreamweaver.
Als ik echter de juiste DB selecteer blijft 'ie maar zoeken ("Loading Databse Schema") zo lijkt het, en vraagt zo nu en dan om een wachtwoord.
Het maakt echter niet uit of ik een juist of onjuist wachtwoord invoer, hij blijft maar zoeken.
De DB(structuur) is wel weer gewoon zichtbaar in Dreamweaver bij "Databases", is geverifieerd door CF en SQL werkt prima.
Ik heb wel wat dingen gevonden met Google, maar geen oplossing vooralsnog.
Even ter verduidelijking: zodra ik bij Data Source een willekeurige DB aanklik hangt doet het probleem zich voor.

CF veteranen hier ?
DW MX Win
CF 7 Developer
[ Voor 4% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 18-03-2005 10:56 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>