Ik heb met succes via de search en alle tutorials een website online gekregen via apache.
Nu heb ik nog enkele vragen die ik niet kan vinden of die mij nog niet helemaal duidelijk zijn:
- Ik heb op mijn router port 80 geforward, alles werkt nu,
maar moet dit niet een ander 'vreemd' nummer worden om het zo veiliger te maken voor indringers?
- PHPmyadmin staat er ook op, alleen als ik nu in de localhost de index file open,
dan wilt hij hem downloaden ipv normaal openen. Als ik op de install file klikt, gebeurt er ook niet veel
- De pc draait zonder firewall, gewoon een clean Win2000 install.
Is er een firewall nodig? of veroorzaakt dit alleen maar tramelant voor de bereikbaarheid?
- In hoeverre is het toegestaan om een webserver te draaien?
Doen ze moeilijk bij enkele bezoekers.. of is het pas bij een 'drukke' website ? of helemaal niet?
(ik zit bij chello)
Bedankt vast
Nu heb ik nog enkele vragen die ik niet kan vinden of die mij nog niet helemaal duidelijk zijn:
- Ik heb op mijn router port 80 geforward, alles werkt nu,
maar moet dit niet een ander 'vreemd' nummer worden om het zo veiliger te maken voor indringers?
- PHPmyadmin staat er ook op, alleen als ik nu in de localhost de index file open,
dan wilt hij hem downloaden ipv normaal openen. Als ik op de install file klikt, gebeurt er ook niet veel
- De pc draait zonder firewall, gewoon een clean Win2000 install.
Is er een firewall nodig? of veroorzaakt dit alleen maar tramelant voor de bereikbaarheid?
- In hoeverre is het toegestaan om een webserver te draaien?
Doen ze moeilijk bij enkele bezoekers.. of is het pas bij een 'drukke' website ? of helemaal niet?
(ik zit bij chello)
Bedankt vast
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 19:19 ]