Is het mogelijk om 2 keer windows XP prof te instaleren op een computer, ik heb meerdere harde schijven en wil een schone instalatie doen naast mijn bestaande installatie en dan langzaam de nieuwe versie aankleden en dan de oude XP verwijderen. Ik weet dat dual boot met twee verschillende versies geen probleem op levert dus is het dus mogelijk om een twee keer XP te instaleren?
ja, gewoon installeren, bij mij vroeg de pc tijdens het opstarten of ik windows xp-proffessional wilde opstarten of windows-xp proffessional, ik kon dus kiezen uit boven of beneden. Daar kunt u als het goed is ook schwitchen.
Zie ondertitel
[quote]Denman89 schreef op 08 april 2004 @ 08:25:
ja, gewoon installeren, bij mij vroeg de na het installeren van XP of ik windows xp-proffessional wilde opstarten of windows-xp proffessional, ik kon dus kiezen uit boven of beneden. Daar kunt u als het goed is ook schwitchen, mits u XP voor de 2e x geïstalleerd heeft.
ja, gewoon installeren, bij mij vroeg de na het installeren van XP of ik windows xp-proffessional wilde opstarten of windows-xp proffessional, ik kon dus kiezen uit boven of beneden. Daar kunt u als het goed is ook schwitchen, mits u XP voor de 2e x geïstalleerd heeft.
Zie ondertitel
Verwijderd
Zorg dan wel dat die tweede XP binnen de eerste 8 GB moet vallen omdat ie anders niet kan booten. Dus de eerste XP mag maar maximaal 7.9 GB groot zijn.
Als je de boot loader van de eerste ook voor de tweede gebruikt maakt de grootte niet uit.
Als je de boot loader van de eerste ook voor de tweede gebruikt maakt de grootte niet uit.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 08:32 ]
[quote Als je de boot loader van de eerste ook voor de tweede gebruikt maakt de grootte niet uit. [/quote]
Windows 98 staat er al op dus het systeem is al dual boot, c schijf 2 gb win98, d schijf 9.8 gb winXP, e schijf 9.8 gb daar wil ik de tweede winXP op instaleren kan dat dan met de bootloader? De bootloader die ik gebruik is standaard meegeleverd door microsoft
Windows 98 staat er al op dus het systeem is al dual boot, c schijf 2 gb win98, d schijf 9.8 gb winXP, e schijf 9.8 gb daar wil ik de tweede winXP op instaleren kan dat dan met de bootloader? De bootloader die ik gebruik is standaard meegeleverd door microsoft
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 08:41 . Reden: spelfouten ]
Verwijderd
de 2e winxp kan waarschijnlijk niet starten omdattie niet binnen de eerste 8 gieg valt zelfde probleem had ik ook
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 08:44 ]
Pagina: 1