Toon posts:

Op zoek naar msgr2GE.dll (duitse grammatica)

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar het bestand: msgr2GE.dll
Dat is een bestand voor de Duitse grammaticacontrole. Ik heb al uren op google gezocht, maar niets gevonden. We heel veel andere mensen die dit ook zochten...
Als er iemand is met een duitse spellingscontrole, zou die dan abu in het mapje C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof willen kijken? Daar staat dat estand namelijk...

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderd

Hiervoor moet je Proofing Tools aanschaffen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 22:56:
Hiervoor moet je Proofing Tools aanschaffen.
Proofing tools is alleen verkrijgbaar voor de engelse versie van office 2000, en niet voor de nederlandse. Alles heb ik al op internet kunnen vinden (duitse spelling enz) maar nu alleen nog de Duitse grammatica, en daarvoor mis ik alleen nog bovenstaand bestand.

Verwijderd

Naar mijn weten werkt Proofing Tools met alle talen. Deze bestanden zijn niet gratis.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 23:04:
Naar mijn weten werkt Proofing Tools met alle talen. Deze bestanden zijn niet gratis.
Nee, ik heb dit zelf uitgeprobeerd, maar je krijgt een aantal foutmeldingen, en daarna werkt alleen nog de duitse spellingscontrole (nederlands en engels gooit hij eraf...). De nederlands versie is ooit eens in omloop geweest, maar is nu niet meer verkrijgbaar. Wél is er een update van office (dus gratis!), multilanguage pack genaamd, maar ook alleen beschikbaar voor de engelse versie van office 2000. Ook als je dat dus probeert een foutmelding...

Verwijderd

Can proofing tools be used with any local-language version of Office 2003 Editions?

Yes. Proofing tools are available for 50 languages on 1 CD. However, the setup program for the proofing tools is only localized in Dutch, English, French, German, Italian, Portuguese (Brazilian), Spanish, and Swedish. The setup program language for the proofing tools refers to the language of the setup installation dialog boxes. After installation, proofing tools work transparently in your Office programs.
Het moet dus gewoon werken. Ik zou even naar de foutmeldingen kijken of met Microsoft contact opnemen als het werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 23:15:
[...]

Het moet dus gewoon werken. Ik zou even naar de foutmeldingen kijken of met Microsoft contact opnemen als het werkt.
Idd, office 2003. Maar ik gebruik office 2000 en daarop werkt het niet.....

Verwijderd

MS Proofing Tools 2000. English interface and help functions; integrates into localized MS Office versions (other language versions).
Dan zou ik toch denken dat het moet werken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah - helaas zijn languages gewoon copyrighted materiaal en kunnen we die niet uit gaan wisselen via GoT :)

Dit topic gaat dan ook dicht - probeer voortaan even 2 keer na te denken ofdat dit soort vragen kunnen op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.