[WinXP] Personalized Menus aanzetten

Pagina: 1
Acties:

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Ik ben onlangs overgestapt van Win2k, en het viel me op, dat mijn startmenu alsmaar langer wordt. In Win2k werden items nog mooi verborgen die niet vaak gebruikt werden, maar in XP blijft het allemaal staan. Hoe in hemelsnaam kan ik dit aanzetten?

Ik heb al gekeken in Group Policy Editor, maar daar staat alleen dat je het uit kan zetten; maar ik wil het aan!

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 11:26
rechtermuisknop op taakbalk, eigenschappen en dan goed zoeken.. :)
Het staat daar echt.

Systeem Specs

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Tja, het lijkt me toch wel de meest logische plek om een dergelijke setting te vinden, onder de eigenschappen van je taakbalk ;)

't Is overigens de onderste optie.

En weer open na het mailtje van darkvater :)

[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 15-03-2004 13:23 ]

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Dank je Rafe :)

Ik ben misschien ook wat te haastig geweest met mijn startpost. Maar hier een plaatje ter verduidilijking (je schrijft het vast anders, maar het komt nu niet in me op 8)7 ).

Afbeeldingslocatie: http://darkvater.no-ip.info/temp/startmenu.jpg

Zoals je ziet Kijk ik naar de properties als ik dat doe bij het start Menu. Daar staat dan customize bij voor de start menu. Helaas kan ik daar alleen maar zeggen welke iconen ik wel en niet wil zien, hoe groot het moet zijn, etc. Het dichtsbijzijnde van wat ik zoek is "Scroll Programs". Maar die is het niet, aangezien nog steeds alle progs blijven staan en ik nu moet scrollen voor programma's met namen die onderin het alfabet staan.

[ Voor 5% gewijzigd door elevator op 15-03-2004 18:52 ]

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19
Klopt, ik heb me ook het schompes gezocht; nergens te bekennen. 'k Heb het maar opgegeven ... :P

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb ook even gekeken, en het lijkt idd niet met het "nieuwe" startmenu te kunnen. Wel met het klassieke. Die nieuwe vind ik persoonlijk erg irritant.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even je plaatje ge-resized - je kan dat ook zelf doen door [img=400,,1] te gebruiken ipv alleen 'img' :)

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Topicstarter
elevator schreef op 15 maart 2004 @ 18:52:
Even je plaatje ge-resized - je kan dat ook zelf doen door [img=400,,1] te gebruiken ipv alleen 'img' :)
Thanks. Dat weet ik ook :)
Mike Jarod schreef op 15 maart 2004 @ 18:31:
Heb ook even gekeken, en het lijkt idd niet met het "nieuwe" startmenu te kunnen. Wel met het klassieke. Die nieuwe vind ik persoonlijk erg irritant.
Jah, ik hoorde het ook net van iemand dat het kon met de 'classic' startmenu. Maar ik vind die nieuwe nou juist zo geinig. Maar waarom het niet kan?? Echt stom. Want dat vond ik nou net een goede feature.

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Topicstarter
Ik geef dit nog een laatste wanhoopskick. Is het mogelijk met de nieuwe XP startmenu, of alleen te gebruiken in de classic menu? Geen registry-hack, etc.?

Pagina: 1