Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Het staat daar echt.
't Is overigens de onderste optie.
En weer open na het mailtje van darkvater
[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 15-03-2004 13:23 ]
Ik ben misschien ook wat te haastig geweest met mijn startpost. Maar hier een plaatje ter verduidilijking (je schrijft het vast anders, maar het komt nu niet in me op

Zoals je ziet Kijk ik naar de properties als ik dat doe bij het start Menu. Daar staat dan customize bij voor de start menu. Helaas kan ik daar alleen maar zeggen welke iconen ik wel en niet wil zien, hoe groot het moet zijn, etc. Het dichtsbijzijnde van wat ik zoek is "Scroll Programs". Maar die is het niet, aangezien nog steeds alle progs blijven staan en ik nu moet scrollen voor programma's met namen die onderin het alfabet staan.
[ Voor 5% gewijzigd door elevator op 15-03-2004 18:52 ]
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Thanks. Dat weet ik ookelevator schreef op 15 maart 2004 @ 18:52:
Even je plaatje ge-resized - je kan dat ook zelf doen door [img=400,,1] te gebruiken ipv alleen 'img'
Jah, ik hoorde het ook net van iemand dat het kon met de 'classic' startmenu. Maar ik vind die nieuwe nou juist zo geinig. Maar waarom het niet kan?? Echt stom. Want dat vond ik nou net een goede feature.Mike Jarod schreef op 15 maart 2004 @ 18:31:
Heb ook even gekeken, en het lijkt idd niet met het "nieuwe" startmenu te kunnen. Wel met het klassieke. Die nieuwe vind ik persoonlijk erg irritant.