Win98 WMP54G geen netwerk

Pagina: 1
Acties:

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik zit hier met een systeem met windows 98 SE en een WMP54G van linksys. Het apparaat staat goed geinstalleerd maar toch kan ik geen netwerkverbinding krijgen.

IPconfig werkt prima en ik krijg netjes alles te zien wat ik moet zien. Pingen naar 127.0.0.1 dat werkt ook prima, maar naar een andere computer niet.

Nu weet ik dat een WMP54G niet altijd onder 98SE draait (volgens linksys) maar het werkt wel volgens velen op internet (hier op tweakers da ht ik ook). Tevens was het installeren ook geen enkel probleem..... het apparaat staat in apparaatbeheer ook als correct werkend. Verder start de Tool van linksys niet op :( mag niet erg zijn lijkt me ?

Heeft iemand ervaring met deze combinatie qua problemen en hardware ??

Ik ga nu eerst een biosupdate doen om te kijken of ik het wel werkend krijgt daarmee.

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Maar goed wat werkt er nou niet?

Kun je geen andere computers in je netwerk zien en/of kun je niet internetten?

offtopic:
en het nut om mij te qouten was?

[ Voor 22% gewijzigd door SSH op 27-02-2004 01:00 ]

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 11:54

VisionMaster

Security!

SSH schreef op 27 februari 2004 @ 00:50:
Maar goed wat werkt er nou niet?

Kun je geen andere computers in je netwerk zien en/of kun je niet internetteh?
Volgens mij wordt die Wifi kaart niet eens goed geinitialiseerd (not sure). Je bent niet de enige op GoT die hier problemen mee heeft. Iedere week is er wel weer een nieuw slachtoffer die zich met Wifi kaarten vast bijt in Win98(se).
Wat nog wel eens wil helpen is om TCP/IP te re-installeren. Meer kan ik je niet geven als je tool niet start, dan wordt het al heel erg lastig. Daar kan je meestal nog wel aflezen wat je kaart nu doet.

I've visited the Mothership @ Cupertino

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
De kaart gaat terug naar de leverancier voor RMA :) linksys zelf dacht dat deze defect was.

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)