Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CS] Zoom - klik - 38 secs wachten - schiet?

Pagina: 1
Acties:

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
Had een tijdje terug op LAN nog een heel vaag probleem met mn CS (een van de redenen dat ik het niet meer speel)

Ik heb een AWP, ik zie een tegenstander. Ik kruip en zoom in. Ik richt op zn hoofd (hij zag me toch niet, alle tijd) en ik klik op de linkermuis-knop die gebind is aan "+attack".
Vervolgens kon ik zelf niets meer. uitzoomen niet, opstaan niet, bewegen niet.
Maarrr... ik zag mijn tegenstander nog gewoon lopen en doen. Inmiddels was ie alweer uit mn crosshairs gelopen, dus ik klik nog maar een keer en geef em aanwijzingen waar ie heen moet. "beetje naar voren, ja zo ja. k, nu een halve meter naar rechts. k, blijven staan zo"

Ik heb het getimed, mn record was 38 seconden. Tijd tussen mijn muisklik en het schot. Heel soms ging het meteen goed, af en toe zat er 'slechts' 5 secs tussen. Heb zelfs nog 3 kills kunnen maken (in een uur speeltijd ofzow...)

Dit was allemaal op een LAN game met een 10/100 mbit 8-poorts switch, 2 medespelers, alledrie op 10/100 mbit kaartjes. Toen ik mn netwerkkaart in een andere poort plugde gebeurde hetzelfde, en ik had dit probleem niet met andere spellen. Op internet was het nog net merkbaar, maar niet 38-seconden achtig.

Wat kan dit zijn?

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Wat is je systeem configuratie?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
hielp een reinstall van HL en CS niet?
heb je de nieuwste patches?
en wat zijn je system specs.?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ej paul!
Ik ken zijn specs. en weet dat het daar niet aan zal liggen, maar is je netwerkkaart en kabel zeker goed?
Die misschien ff verwisselen, anders zou ik het ook niet weten...

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
AMD Athlon XP 1800+
GeForce 2 GTS
256 MB RAM
EPoX 8KHA+
Realtek kaartje

maar zoals ik zei, toen we CS afsloten was alles weer normaal, en ik heb naderhand met dezelfde kabel en netwerkkaart nog wel meer geLANned.

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-11 15:27
Realtek kaartje!
kan zijn dat hij brak is, heb daar een half jaar last van gehad
het kan onwaarschijnlijk klinken, en de preciese reden waarom het zo is weet ik niet helemaal, maar ik weet wel dat ik toen ik een Realtek kaartje in me PC had, GEEN CS meer online/LAN kon spelen
heb me vreselijk aan geirriteerd, en zocht alle mogelijke oplossingen [waaronder format, drivers, ALLES]
Het vreemdste was nog dat ik WEL UT gewoon online kon spelen enzo, en dat ineens bij Shockwave [niet flash, maar echt shockwave] programmatjes me comp crashte, uit het niets [win2k + SP2 + laatste updates]

uiteindelijk was dit mijn oplossing:
via Vraag & Aanbod 2 905C-TX 3Com kaartjes aan de haak geslagen voor 100. Ik stop vervolgens het kaartje in me PC, zelfde config en alles, dus alleen ene kaartje eruit, andere kaartje erin, en raad eens..... HIJ DEED HET!!!
sindsdien geen problemen meer

WAarom hij het dus niet deed, weet ik niet, maar ik weet wel dat het opgelost was door een ander kaartje erin te stoppen... misschien een idee [ja ik weet het, is een dure oplossing, maar het is uiteindelijk wel de beste]

en ehhh, als je het niet geloofd, moet je maar eens op me nick posts opzoeken, waar je kan zien dat ik gewoon alles geprobeerd heb om dat kutprobleem op te lossen [zelfs kloten met IRQ's kwam ter sprake]

alvast veel success!

pr0mpt - It never hurts to help!

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
Gebruik gewoon geen AWP <--- zuig wapen. Verneukt et spel

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
Nou, de map heette Sniper city ofzow, je werd gespawnd met een AWP en een mes (geen pistool) en kon geen wapens kopen.
dus knifen of AWPen was de enige optie, en knifen werkte niet.

Met die brakke kaart: Online had ik er veel minder last van, en op LANs daarna ineens niet meer, en af en toe weer wel. Als die kaart echt zo brak zou zijn dat CS em op de HL manier niet meer aan kan roepen zou ik constant problemen hebben. En met DoD, een andere HL mod had ik geen probs. Dus ik zou niet weten hoe het aan die kaart kan liggen.

Zelfde vaagheid met accuracy van de wapens. Bij een vriend van me is de commando ingezoomed 100% accuraat tot en met de 6e kogel die je afvuurt. daarna gaat ie steeds verder van de kruishaar. Bij mij was ie na een verse reinstall tot de 4e kogel accuraat, en normaal gesproken is ie na de 2e al een Para geworden. Dat is ook in mn eentje, dus kan niks met de netwerkkaart te maken hebben.
CS is gewoon te vaag op mijn PC.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 10 maart 2002 00:01 schreef FleshY het volgende:
Gebruik gewoon geen AWP <--- zuig wapen. Verneukt et spel
Uhm awp rules man :) Je hebt alleen jammer genoeg mensen die er mee gaan campen, dat is een beetje jammer :z

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
Op zondag 10 maart 2002 00:50 schreef Peertje het volgende:

[..]

Uhm awp rules man :) Je hebt alleen jammer genoeg mensen die er mee gaan campen, dat is een beetje jammer :z
awp sucked IMHO
gebruik gewoon een M4A1 of een MP5

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Topicstarter
whatever floats your boat, alle wapens die in het spel zitten zijn even niet-lam, anders zouden ze er niet in zitten. Is prolly een kromme redenering, maar ieder heeft zn smaak en speelstijl, en je kan nou eenmaal niet alles hebben zoals je zelf wilt

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-11 15:27
ben je er onderhand al uit wat het was?
of heb je nog steeds last van probleempies ermee?
ik raad je toch aan [hoe vreemd het ook klinkt] een keer, al is het aleen om te testen, een andere netwerkkaart er in te stoppen...
can't do no harm can it?

pr0mpt - It never hurts to help!

Pagina: 1