Toon posts:

[xp] herstelpunten verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om 1 of meerdere herstelpunten in windows te verwijderen ?

Het neemt wel veel ruimte op mijn HD in beslag en mijn laatst gemaakte herstelpunt lijkt het beste tot nu toe.

Ik weet wel dat je herstel of aan of helemaal uit kunt zetten, maar is er ook een tussenweg mogelijk door nogmaals gezegd een herstelpunt weg te gooien ?

Verwijderd

zover ik weet niet. Zoals je al zij verwijderd windows automatisch alle herstelpunten als je autoherstel uitschakelt. Maar los, een voor een, verwijderen gaat volgens mij niet.

TIP:
check of je computer nu perfect loopt. ALs dat zo is zet je auto herstel uit. Windows verwijdert nu alle herstelpunten. Reboot je systeem. En zet auto herstel weer aan. Windows maakt nu automatisch een nieuw herstelpunt aan, dat verwijst naar de huidige juiste instellingen. Je bent dus alle ouwde ruimte inbeslagnemende punten kwijt maar hebt wel gewoon nog een juist herstelpunt.

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 21:54
ga naar schijfopruiming van je C schijf,dan naar meer opties,daar kan je systeemherstelpunten verwijderen

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Verwijderd

Topicstarter
beiden bedankt !

met die schijfopruiming kun je alleen het laatste herstelpunt behouden, en dat is dus voor wat nu betreft voldoende !