G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Wat bedoel je precies met post?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
gewoon een of twee regels tekst
wil je met dat bericht zeggen dat je mij van hacken verdenkt?
ik block zelf dat "scvhost".ik heb gehoort dat je het moet laten gaan.maar bij mij werkt allles nog gewoon
wil je met dat bericht zeggen dat je mij van hacken verdenkt?
ik block zelf dat "scvhost".ik heb gehoort dat je het moet laten gaan.maar bij mij werkt allles nog gewoon
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
dit klinkt als een typische GoT melding. Ik verplaats hem naar LA.
Ik denk trouwens dat het komt omdat je wilde posten in de thread die tijdens het typen verplaatst werd naar de huiskamer ofzo.
Ik denk trouwens dat het komt omdat je wilde posten in de thread die tijdens het typen verplaatst werd naar de huiskamer ofzo.
Professioneel Hyves-weigeraar
wie zijn huiskamer?.sorry ik ben redelijk nieuw hier
Op maandag 21 januari 2002 23:56 schreef Snijboon het volgende:
wie zijn huiskamer?
Maargoed, hier kan je meer info over de huiskamer vinden
Dan kan ik je aanraden dit topic eens een keertje door te nemen. 
[topic=192344/1/255]
Verrek, ik zit voor GoT-adje te spelen.
[topic=192344/1/255]
Verrek, ik zit voor GoT-adje te spelen.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Jaymz gaat hier maar ook wat van zeggen in een FAQ oid 
Je doet iets waarvan topix (de forumsoftware) vind dat jij dat niet mag.
Voorbeeld: Je ziet een topic, klikt op reageeer en typt een verhaal. Tijdens het typen verplaatst een Modje dit topic naar een forum waar je (nog) niet mag komen.
Hierna klik jij op verstuur => Dan doe je iets wat je niet 'mag'. In dit geval: reageren op een toic dat in een forum staat waar je niet kan komen
'K hoop dat dit een beetje duidelijk is, igg is dit wat ik er (ongeveer) van begreep
Je doet iets waarvan topix (de forumsoftware) vind dat jij dat niet mag.
Voorbeeld: Je ziet een topic, klikt op reageeer en typt een verhaal. Tijdens het typen verplaatst een Modje dit topic naar een forum waar je (nog) niet mag komen.
Hierna klik jij op verstuur => Dan doe je iets wat je niet 'mag'. In dit geval: reageren op een toic dat in een forum staat waar je niet kan komen
'K hoop dat dit een beetje duidelijk is, igg is dit wat ik er (ongeveer) van begreep
Om alvast op je vraag vooruit te lopenOp maandag 21 januari 2002 23:56 schreef Snijboon het volgende:
wie zijn huiskamer?.sorry ik ben redelijk nieuw hier
Daar mag jij nog niet in, daar moet je 150 techposts voor hebben
Ik had paar dagen geleden presies hetzelfde...
het is d8 ik geen topix melding maar een melding van jullie.. weet melding niet presies meer maar het klonk tweakerig
het is d8 ik geen topix melding maar een melding van jullie.. weet melding niet presies meer maar het klonk tweakerig
https://wren.co/join/Devian
Wij kunnen de tekst van de meldingen aanpassen, zoals een heel aantal wel weten. (Denk aan #55 en #1).
Het is toch echt een topix melding dat je iets doet wat je volgens jouw bijbehorende rechten niet mag.
Bijvoorbeeld reageren in SU: #23
Reageren op een thread in SG die naar HK is verplaatst: #23
Ik hoop dat het zo nog wat duidelijker is
Het is toch echt een topix melding dat je iets doet wat je volgens jouw bijbehorende rechten niet mag.
Bericht hierboven
Ehm, duidelijk misschien wel, maar je geeft wel de verkeerde voorbeeldenOp dinsdag 22 januari 2002 09:54 schreef Floris Diemel het volgende:
Reageren in SU geeft bijv. een #9
Maargoed, als ik iemand z'n notes probeer op te vragen, of iets dergelijks, dan krijg ik wel de hacker-melding
Hmm, niet handig dat ik precies een verkeerd voorbeeld geef, mijn excuses.
Je krijgt dus eenvoudigweg in de meeste gevallen een code #23 als je de rechten niet hebt om een bepaalde actie uit te halen. (Of als je cookie plotseling niet meer werkt, of je sessie kapot is...)
Je krijgt dus eenvoudigweg in de meeste gevallen een code #23 als je de rechten niet hebt om een bepaalde actie uit te halen. (Of als je cookie plotseling niet meer werkt, of je sessie kapot is...)
Bericht hierboven
de melding die ik kreeg was in de geest van :
je bent toch niet aan het hacken ofzow?
dat is alles....
je bent toch niet aan het hacken ofzow?
dat is alles....
https://wren.co/join/Devian
Misschien een proxy server? Wil op school ook nog wel es gebeuren dat de proxy 2 logins door elkaar gaat halen.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik denk dat ik het wel ongeveer begrijp zo, het is dus niks ernstigs...(ik dacht in het ergste geval dat ik een trojan onboard zou hebben)
Maar dat is dus niet zo
Bedankt vooor jullie reacties
Maar dat is dus niet zo
Bedankt vooor jullie reacties
Pagina: 1