Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnderSpace]

Pagina: 1
Acties:

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Is de ruimte onder je icoon & onder elke post je eigen recht wat je er zet of is het een stukje 'grond' wat je mag gebruiken totdat Tweakers het wil hebben...

Kan Tweakers er dus zelf [reclame] inzetten wat ze willen of.. :? ..thanx :)

Defunctus Deo Juvente

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Je mag er inzetten wat je wil zolang het maar aan de eisen voldoet op het gebied van warez/pr0n enz. :) Dus aan de FAQ-eisen.

Verder mag het, als het reclame is, niet overmatig opvallen. dus niet IK HEB ... TE KOOP

Je hoeft dus niet te verwachten dat een mod daar ineens een reclamebanner neer gaat planten ;)

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Eh, Tweakers kan jou post ook deleten of jou bannen dus ja dat zouden ze kunnen doen, alleen waarom zouden ze het doen :? :)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Technisch gezien is het natuurlijk mogelijk dat wij het gaan gebruiken, maar dat zijn we (voorlopig ;) ) niet van plan.

Zolang het maar niet in overtreding is met de FAQ, mag alles.

• Jaymz
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 17 januari 2002 18:47 schreef morgoth het volgende:
Zolang het maar niet in overtreding is met de FAQ, mag alles.
Uh, met inachthouding van omgansnormen, de nederlandse wet en dat soort zaken :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aanvullend op jaymz post: de signature en ondertitel zijn *niet* bedoeld voor een URL, daar is het veldje homepage voor. URL's in sig/ondertitel vallen onder spam, maar mits het allemaal op een normale manier gebeurt wordt het door de vingers gezien.

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Op donderdag 17 januari 2002 18:54 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Uh, met inachthouding van omgansnormen, de nederlandse wet en dat soort zaken :)
Dat staat toch ook in de faq? :)

Zo niet, dan is dat misschien een idee jaymz? :)

• HappyFun
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 19:38 schreef Negotiator het volgende:
Aanvullend op jaymz post: de signature en ondertitel zijn *niet* bedoeld voor een URL, daar is het veldje homepage voor. URL's in sig/ondertitel vallen onder spam, maar mits het allemaal op een normale manier gebeurt wordt het door de vingers gezien.
:) maar goed..een klikbanner iets van Kliks is dus 'illegaal' in jullie ogen :) En als ik dus voor ACM ziekenhuis doe.. :? Mag het dan wel :)

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 22:29 schreef HappyFun het volgende:

En als ik dus voor ACM ziekenhuis doe.. :? Mag het dan wel :)
Ja dan mag het waarschijnlijk wél ;)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:56

[..]

:) maar goed..een klikbanner iets van Kliks is dus 'illegaal' in jullie ogen :) En als ik dus voor ACM ziekenhuis doe.. :? Mag het dan wel :)
Je bedoeld AMC = Amsterdams Medisch Centrum :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

[..]

dan zijn we idd sneller geneigd om het door de vingers te zien jah... (oftewel: ja dan mag het wel).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 17 januari 2002 19:53 schreef morgoth het volgende:

[..]

Dat staat toch ook in de faq? :)

Zo niet, dan is dat misschien een idee jaymz? :)
A: ik ken de FAQ (nog) niet uit m'n hoofd.

B: Zoiets was ik idd wel van plan jah

(oh: 't is Jaymz en niet jaymz ;)) Spreek uit; Dzjeems (op z'n engels dus (fonetisch schrijven is overigens niet m'n sterkste punt :P)

• Dutchman!
  • Laatst online: 17:35
Op donderdag 17 januari 2002 19:38 schreef Negotiator het volgende:
Dat zal toch wel IETS minder strikt zijn dan zoals je het nu stelt? Is iedere link die niet naar *.tweakers.net verwijst automatisch spam? Is dit niet het autorijden verbieden om snelheidsovertredingen te voorkomen?

We spend our years as a tale that is told

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 18 januari 2002 00:46 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

Dat zal toch wel IETS minder strikt zijn dan zoals je het nu stelt? Is iedere link die niet naar *.tweakers.net verwijst automatisch spam? Is dit niet het autorijden verbieden om snelheidsovertredingen te voorkomen?
(volgens mij mode)

Ik denk dat het hier (voornamelijk) om zogenaamde 'spam' gaat :)

Maar ik verzin er wel een leuk tekstje voor 8-)

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

[..]

:) maar goed..een klikbanner iets van Kliks is dus 'illegaal' in jullie ogen :) En als ik dus voor AMC ziekenhuis doe.. :? Mag het dan wel :)
Dat hebben zo veel mensen toch al in hun sig gehad (including me)? Dus het lijkt me dat dat geen probleem is.

kon het niet laten om ACM ff in AMC te veranderen als nummer 43 in dit topic :P

• HappyFun
  • Niet online
Op vrijdag 18 januari 2002 00:49 schreef keeper het volgende:

[..]

Dat hebben zo veel mensen toch al in hun sig gehad (including me)? Dus het lijkt me dat dat geen probleem is.

kon het niet laten om ACM ff in AMC te veranderen als nummer 43 in dit topic :P
Bedoel ik :+ ..

//Welke gek woont er in Ridderkerk met busje :)
Meld je maar..kan je zooitje ophalen :P

Defunctus Deo Juvente

Pagina: 1