[Outlook 2K3] Popserver leeg trekken

Pagina: 1
Acties:

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

evol

hello world

Topicstarter
Vandaag een nieuwe laptop voor m'n vriendin geinstalleerd. WinXP SP2 erop, Office 2K3 erop. Perfect.

Echter, op haar oude laptop gebruikte ze Outlook Express. Ik heb die Outlook express berichten naar Outlook ge-exporteerd op de oude laptop, en vervolgens het .pst bestand van outlook gekopieerd naar de nieuwe laptop. Tot zover okee, alle e-mails staan in Outlook.
Nu heb ik het e-mail account aangelegd binnen Outlook, en deze wil alle mail van de server trekken. Er staan 240 mailtjes daar (Lycos server, vriendin wil ze in outlook en belangrijke mail ook op de lycos server).

Probleem 1: Outlook geeft aan dat er een interne fout heeft plaatsgevonden bij de server. Dit gebeurd steevast na mailtje 140...
Probleem 2: Opnieuw proberen haalt dezelfde mail weer op, inmiddels al minimaal 3 stuks van elk mailtje lokaal staan.

Iemand een idee om alle mail op de server zo simpel mogelijk in Outlook te krijgen? En zodat hij niet elke keer weer die mail op gaat halen.

Move along people. Nothing to see here.

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

Je kunt proberen om bv na mailtje 140 (in elkgeval als het binnenhalen afgebroken wordt) de mail die je al binnen hebt via webmail van Lycos verwijderen. Vervolgens laat je outlook de overgebleven mail ophalen.

Mijn weblog

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

evol

hello world

Topicstarter
Ja, dat zou kunnen. Twee bezwaren:
- welk mailtje is nr. 140 (eventueel nog na te gaan)
- in principe wil ik de mail wel op lycos laten staan...als dat mogelijk is

Alternatieven?

Move along people. Nothing to see here.

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wat je kan proberen is om na bijv. 100 mailtjes het ontvangen te onderbreken. Iig OE maakte dan het bericht waarmee deze bezig was af, en gaat dan de volgende keer weer verder,

Op het moment dat je ze op de server laat staan, dan gaat het alsnog fout omdat die elke keer weer al die mailtjes wilt ophalen lijkt mij zo. Suc6 ermee

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB