Toon posts:

Software DVD Player

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik DVDs af kan spelen op de computer met een DVD speler, maar dan wel een programma die ook VCD en SVCD ondersteunt, zodat ik VCDs en SVCDs ook gewoon op de computer kan kijken mbv m'n DVDrom. Het liefst een gratis programma, maar andere suggesties zijn ook welkom. :)

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, gooi maar dicht, niet goed gezocht, net na het openen van dit topic had ik NVDVD van Nvidia gevonden. Ga hem zo installeren en hij hoort (S)VCD te ondersteunen dus. :)

Sorry. :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, da's een mogelijkheid. Maar de in WIndows ingebouwde Media Player kan het ook gewoon hoor :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Uddel,

Ik denk dat met enige inzet van jouw kant - je hier al zeker een aantal versies voor kan vinden, als ik bijvoorbeeld zoek op GoT naar: [search=software dvd player] zie ik de vraag een aantal keer voorbij komen, waarin ook ongetwijfeld een oplossing staat ;)

[google=software dvd player] levert mij ook een aantal relevante links op, daarnaast zijn de Google ads erg relevant:Al met al is er dus best wel wat te vinden als je zelf een beetje inzet toont - maar dat doe je dus niet. Daarom gaat je topic dicht ;)

Dit topic is gesloten.