Heb in Photoshop een website gemaakt met een breedte van 955 Pixels. volgens mij moet dit plaatje dan de gehele breedte van je brouwse vullen als je op een resolutie draait van 1024x768 maar dat doet hij niet
. Weet iemand hoe breed mijn plaatje (website) dan moet zijn ??? Zonder dat je met % gaat werken
Dit ligt aan de browser, IE laat nl een klein randje zien aan beide kanten, mozilla niet. Tevens surft niet iedereen fullscreen/gemaximaliseerd.
dat klopt maar zijn er geen vaste waardes voor bekend die goed zouden moeten zijn voor 1024x768 om hem op volle breedte te krijgen
Randje kan je weghalen hoor 
* BtM909 mompelt iets met margins en paddings
* BtM909 mompelt iets met margins en paddings
Ga daar nou niet vanuit... Stel je voor dat men niet fullscreen browst of een sidebar gebruiktVerwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:50:
dat klopt maar zijn er geen vaste waardes voor bekend die goed zouden moeten zijn voor 1024x768 om hem op volle breedte te krijgen
[ Voor 68% gewijzigd door BtM909 op 10-01-2005 13:52 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[img]"bla"[/img]
niet helemaal w3c maar 't werkt
[img]"bla"[/img]
da's al wat beter
[img]"bla"[/img]
dat kan ook nog
niet helemaal w3c maar 't werkt
[img]"bla"[/img]
da's al wat beter
[img]"bla"[/img]
dat kan ook nog
[ Voor 104% gewijzigd door Wussie op 10-01-2005 13:54 ]
Hmm, dat randje van een paar pixels aan beide kanten, das dr toch altijd en niet css/html afhankelijk?
dan zou ik zelf in je css een width: 100% meegeven
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
dat klopt. heb ff een voorbeeld gemaakt op http://www.brzzl.nl/test.htm
Rode rand is 955 breed alleen moet die dus tot de scrollbar komen ???
Rode rand is 955 breed alleen moet die dus tot de scrollbar komen ???
als ik het mij goed herinner is in ie bij 1024 de binnenkant van de browser-scrollbar 1000 pixels...
Het gaat helemaal niet over de applicatie maar de HTMl en past zo beter in Webdesign & Graphics. Maar omdat dit daar op deze manier niet volgens de policy is (zie het sticky topic bovenaan), sluit ik het topic hier. Open evt daar een nieuw topic met de tips hier en de policy daar in je achterhoofd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()