Toon posts:

MSN logt zelfstandig in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai

Probleempje met de MSN nadat een andere gebruiker een keer heeft ingelogd op MSN op mijn PC. MSN start bij mij niet automatisch op en moet normaal gesproken dus via Startmenu worden geactiveerd. Als ik nu verbinding maak met Internet, wordt MSN automatisch ook opgestart onder de inlognaam van die andere persoon. Het MSN-icoontje wat je in de taakbalk zou verwachten rechtsonderin, verschijnt dan niet. Het is dan ook mogelijk om (nogmaals) op MSN in te loggen met mij eigen account.

In mijn systeemconfig (Opstarten) staat wel het commando "c:\program files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background. Deze heb ik tot twee keer toe uitgevinkt, maar telkens wordt die steeds weer aangevinkt of wordt er een nieuwe aangemaakt.

Ik wil hier uiteraard vanaf, maar weet niet hoe.

Thanx in advance.
Eagle

Verwijderd

Weet je zeker dat je het over MSN messenger hebt en niet over windows messenger? En welke versie heb je? Welke dingen heb je zelf al geprobeert om het op te lossen?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Bij MSN 7 staat het iig onder Tools / Options / General / Allow automatic sign in when connected to the internet. Deze uitvinken en je bent klaar. :)

Signature

Verwijderd

Indien het om Windows Messenger gebruikt; kun je bijvoorbeeld deze tool gebruiken: http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm . En dan MSN6/7 installeren. Althans, zo heb ik het hier opgelost.

Verwijderd

Opties ---> Algemeen ---> "Messenger automatisch uitvoeren wanneer ik me aanmeld bij windows" uitvinken?

Dat is dus bij MSN messenger :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 23:31 ]

Verwijderd

de map Credentials weggooien.

deze is hier te vinden: C:\documents and settings\"account"\application data\microsoft

wel even pc opnieuw opstarten

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande tips; verder haal ik niet echt uit je topicstart wat je zelf al had geprobeerd? Laat even horen welke van bovenstaande tips voor jou werkt? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1