quote:DragonReborn schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:57:
Is er nog iets veranderd aan de telefoon, met name de windows versie?
Nope, nog steeds WM2003 SE. Specs zijn hetzelfde gebleven, al is geïntegreerd skype erg gaaf! (Heb het ff geprobeerd) Camera is nu nog wat minder, zeker in de vroege rom versie, maar acceptabel.
Foto's (MDA Compact is van mij)

>> Nokia N and E-series <<
Het formaat lijkt me wel mee te vallen als ie maar iets groter is dan de MDA compact. Is er al meer bekend over dit speeltje?releasedate ofzo
Dell Studio 1555: C2D P8600 - 4GB DDR2 - 500GB HDD - Ati Radeon 4570 512mb -15,6" WLED - Backlit Keyboard - Intel Wifi 5300 - BT - Samsung 206bw
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Samsung heeft al een paar jaar MS Mobile modellen, maar ik heb er nog nooit een in het echt gezien (op straat, in de handen van een consument, die `m gekocht heeft)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
quote:Ginz schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:43:
Of deze uitkomt is net zo onduidelijk als of de Samsung uit komt....
Samsung heeft al een paar jaar MS Mobile modellen, maar ik heb er nog nooit een in het echt gezien (op straat, in de handen van een consument, die `m gekocht heeft)
I know, dat heb ik zelf ondervonden tijdens het wachten op de D710 (ook al was dat dan wel geen windows mobile maar s60)
Maar indien beide toestellen uitkomen rond dezelfde periode zou ik nog altijd liever voor de i750 gaan... Het is gewoon jammer dat hij niet al in het begin van dit jaar gereleased is...
Eggy wijzigde dit bericht 31-03-2005 13:51 (5%)
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dell Studio 1555: C2D P8600 - 4GB DDR2 - 500GB HDD - Ati Radeon 4570 512mb -15,6" WLED - Backlit Keyboard - Intel Wifi 5300 - BT - Samsung 206bw
niemandquote:hellboy123 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 17:07:
maar weer s een trapje, weet iemand al iets meer?
wellicht, maar is het dan te laat voor P50 verwacht ik. Wellicht is import een goede optie
voor je.
Navigatie is mijn passie!
ah damn, dat is zwaar kl*te. Waarom in godsnaam komen de leuke foons pas zo pokke laat naar NL als ze al komen.quote:Navi2000 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:32:
BenQ modellen komen niet naar Nederland voor het einde van dit jaar. Daarna komen ze
wellicht, maar is het dan te laat voor P50 verwacht ik. Wellicht is import een goede optie
voor je.
hun geen markt voor hier in Nederland. We zijn maar een klein landje, dus je moet niet te veel
verwachten qua merken hier.
dat vind ik dus erg jammer, en ik ben volgens mij niet de enigste. Als ik ook op andere forums kijk zijn er veel geinterseerde in deze smartphones/ppc's combinatiesquote:Navi2000 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 17:10:
Samsung komt ook zeer waarschijnlijk niet met smartphones naar Nederland. Daar is volgens
hun geen markt voor hier in Nederland. We zijn maar een klein landje, dus je moet niet te veel
verwachten qua merken hier.
markt en daar basseert Samsung zijn marktanalyse niet op. Wellicht verandert het nog, maar het is
altijd een geld en marketing issue.
Vind dit een erg mooi toestel..jammer van die grote vertraging...
Iemand een idee wanneer deze nouw is uit gaat komen... ik kan er echt niks over vinden....
Op expanses vind je wel de P50 maar zonder prijs en zonder datum.. net als bij de meeste andere websites...
Word best ongeduldig zo onderhand ghaha
[LTS][MTS][HTS]
introduceert zijn modellen pas aan het einde van het jaar op de Nederlandse markt.
quote:Navi2000 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:08:
Als je deze topic goed gelezen had, dan had je gezien dat het model voorlopig niet komt. BenQ
introduceert zijn modellen pas aan het einde van het jaar op de Nederlandse markt.
Einde van het jaar in nederland..tjah dat heb ik gelezen.. Maar ik denk dat er verschillende bedrijven hem toch eerder proberen te verkopen ...denk zo snel als deze uit gaat komen...
Had ergens gelezen dat hij volgende maand of deze officieel uit zou komen. Weet even niet meer welke site..sorry... maargoed.. leuke tel.. als t echt zo lang gaat duren is mischien de SE P915 eerder uit en kan mijn gedachte ineens omslaan..gezien ik de P910i ook wel aardig vond maar net iets vond missen que spec..maar die is dan ook al weer een tijdje op de markt...
[LTS][MTS][HTS]
Ik lees berichten dat de p50 pas einde van het jaar uitkomt in NL? Klopt?
willen brengen, maar of dat ook zo is.
quote:mikezwet schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:43:
Weet iemand of de P50 ook een GPS antenne heeft en of tomtom 5 erop draait.
Ik lees berichten dat de p50 pas einde van het jaar uitkomt in NL? Klopt?
Er zit geen ingebouwde GPS antenne in anders zou dat wel bij de specs staan denk ik.
Maar er zit bluetooth op en er draait gewoon 2003SE op, dus TomTom moet werken en GPS antenne's voor bluetooth zijn er in overvloed.
..:: Chosen-one.nl ::..
http://www.expansys.nl/product.asp?code=112410
Of heb ik te snel door dit topic gelezen? excuses dan alvast
Nice.. dacht dat hij veel later uit zou komen. Ik vind hem nog wel wat prijzig op dit moment bij die link van je...quote:chob schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 19:10:
Je kunt deze tohc gewoon los kopen:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=112410
Of heb ik te snel door dit topic gelezen? excuses dan alvast
[LTS][MTS][HTS]