Sinds enkele dagen loopt me Linksys WAG54G router (adsl-gateway wifi en router in 1, annex-a) weer vast. Heb hem vorige week harde reset gegeven en alles opnieuw ingesteld:
De instellingen kwa internet (volgens tiscali). DHCP uitgezet en wireless gedaan met WEP encryptie 128bits. Firewall aangezet op de router en vaste IP adressen voor de clients (1 laptop draadloos en een pc via de kabel.) en ook de mac adressen in tabel geknald. enfin alles gedaan dus.
Nu is het dus zo dat me router opeens niet meer benaderbaar is
erg vervelend. Bedoel dus dat me webbased interface niet benaderbaar is... Internet doet het dan ook niet meer, maar de router is wel te pingen
Maar in dit hele verhaal komt het erop neer dat ik iedere
@$@! kwartier mijn router even aan en uit moet doen
(even voor het verleden nog.. dit heb al 2 linksys routers van hetzelfde model terug gebracht naar de winkel, maar nu twijfel ik nie meer aan de hardware, heb mails naar tiscali gestuurd wat het probleem is maar een week later en 4 mails nog geen reactie
hoe bedoel je trieste toko!!)
Hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen
De instellingen kwa internet (volgens tiscali). DHCP uitgezet en wireless gedaan met WEP encryptie 128bits. Firewall aangezet op de router en vaste IP adressen voor de clients (1 laptop draadloos en een pc via de kabel.) en ook de mac adressen in tabel geknald. enfin alles gedaan dus.
Nu is het dus zo dat me router opeens niet meer benaderbaar is

Maar in dit hele verhaal komt het erop neer dat ik iedere

(even voor het verleden nog.. dit heb al 2 linksys routers van hetzelfde model terug gebracht naar de winkel, maar nu twijfel ik nie meer aan de hardware, heb mails naar tiscali gestuurd wat het probleem is maar een week later en 4 mails nog geen reactie
Hopelijk kan iemand mij uit de brand helpen