Toon posts:

[Office XP] Nederlandse spellings controle benodigt

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb net windows office geinstaleerd. alleen nu heb ik daar geen nederlandse spelling controle voor... ik heb al ergens gelezen dat je daar voor een proofing tool nodig hebt? alleen ik kan nergens een taal pakket voor nederlands vinden. Heeft iemand toevalig iets waarmee ik nederlandse spellings controle voor me Words kan krijgen?

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 21:21
Kan je niet gewoon tijdens de installatie kiezen dat je Nederlands ook wilt installeren? Welke taalversie heb je? En heb je nu Office XP of Microsoft Works? Want "Words" ken ik niet ;)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:31

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
proofing tools moet je kopen en kan je niet legaal downloaden :)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 09:51
[Office XP] Nederlandse spellings controle benodigt
Ja, inderdaad :o

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
haha ja ben zwaar dyslekties <--fout geschreven i know maar zou niet weten hoe anders.. anyway ik gebruik de engelse versie van office xp pro en kan helaas niet kiezen aan het begin van de instalatie..

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:45
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:00:
haha ja ben zwaar dyslekties <--fout geschreven i know maar zou niet weten hoe anders.. anyway ik gebruik de engelse versie van office xp pro en kan helaas niet kiezen aan het begin van de instalatie..
Dan moet je dus inderdaad Proofing Tools hebben. Die is gewoon te koop overigens.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat begrijp ik alleen ik ben dus opzoek naar een oplossing die ik vanaf mijn pc kan uitvoeren en die me niks kost.

• Xander
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:04:
ja, dat begrijp ik alleen ik ben dus opzoek naar een oplossing die ik vanaf mijn pc kan uitvoeren en die me niks kost.
Tja, en die bestaan voor zover ik weet niet voor Office XP. (Mits je alles legaal blijft doen, daar ga ik wel even van uit.)

Zit niet veel anders op dan Proofing Tools te kopen, of een Nederlandse versie van Office XP te kopen lijkt me.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
bestaat wel

er is een site waar de talen los te downloaden zijn,
er stond zelfs bij dat Microsoft ervan af wist, en er niks tegen deed

lijkt me niet illegaal dus? ik zal kijken of ik die site nog vindt, maar met google moet je m ook kunnen vinden...

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
en mocht je dan een illigaale tool instaleren zodat je nederlandse spellings check heb wat zou je dan kunnen gebruiken?

Edit: heb zelf op google niks kunnen vinden helaas

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 20:21 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:19:
en mocht je dan een illigaale tool instaleren zodat je nederlandse spellings check heb wat zou je dan kunnen gebruiken?
jij mag helemaal niks illegaal installeren :z

A wise man's life is based around fuck you

• Xander

Edit: heb zelf op google niks kunnen vinden helaas
Je hebt dus gewoon Proofing Tools nodig... en Van Dale heeft nog iets voor spellingscontrole in Word geloof ik, met die laatste heb ik alleen geen ervaring.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen naar illegale software is niet toegestaan op GoT - je bedoelde dit dus vast heel anders dan je hier over laat komen :P

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Anders bedoeld: ik hoop het wel, warez doen we niet aan op GoT :Y)

Maar ja er is een legale gratis manier als je al een niet gebruikte licentie hebt voor een oudere NL versie van Office. Omdat dit allemaal al letterlijk in de Software Algemeen: FAQ staat en ook al vaak is besproken, sluit ik dit topic.Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.