Toon posts:

C++ tutorials nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Omdat ik PHP wel ver genoeg ken om een goed werkende site te maken, wil ik wel eens iets anders. Ik wil nu C++ gaan leren, maar het lukt niet. Ik heb met een site die ik via google gevonden heb het programmatje TurboC gevonden. Maar als ik een code invoer, bijvoorbeeld deze:

code:
1
2
3
4
5
6
7
#include <iostream.h>
void main()
{
int getal;
cout << "Geef een getal: ";
cin >> getal;
}

werkt die niet. Volgens mij heb ik een verkeerd compiledinges. Dus heeft iemand wat tutorials waar bij staat wat je moet doen om je code werkend te krijgen?

Kom nou niet aan met oplossingen voor deze code, ik heb gewoon wat goede tutorials nodig. het liefst nederlandstalig

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:37

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Heb je al in de search gekeken of daar niets tussen zat? :) Ook in de FAQ van PW staan een aantal links genoemd. En goede Nederlandse C++ tutorials zal je niet echt tegen komen; meeste is engelstalig :)

[ Voor 22% gewijzigd door gorgi_19 op 06-11-2004 11:25 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

klik hier

Het beste is om gewoon een goed boek te kopen bij Computer Collectief

[ Voor 54% gewijzigd door CycloneX op 06-11-2004 12:06 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:39
Er bestaat een apart subforum Programming en Webscripting, waar dit soort vragen beter past.

Echter, je mag ook zelf wel even wat moeite doen en dingen proberen, dit is wel heel makkelijk. Het internet is bezaaid met C++ tutorials e.d., dus zoek eerst zelf eens goed voordat je zo'n algemeen 'hoe programmeer ik C++' topic opent in P&W. En verschillende compilers en pakketten, daarover kun je in P&W ook zeker meer vinden (met behulp van de search).

Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.