Toon posts:

Internet explorer geeft sommige pagina's niet weer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

sommige pagina's (waaronder webmail van tiscali) worden zonder opmaak weergeven. Soms openen er ook geen sites als ik op bepaalde links klik.

Ik heb alle updates van windows al bijgewerkt (XP home) inclusief service pack 2 en alle instellingen van internetexplorer staan op de standaardinstellingen.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

groeten jonihack

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:10
Misschien je offline bestanden even weggooien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 10:41:
Heey,

sommige pagina's (waaronder webmail van tiscali) worden zonder opmaak weergeven. Soms openen er ook geen sites als ik op bepaalde links klik.

ik heb alle updates van windows al bijgewerkt (XP home) inclusief service pack 2 en alle instellingen van internetexplorer staan op de standaardinstellingen.
Ok , ik had dat probleem o.a bij mn email bij wanadoo , totik erachter kwam dat het door spyware kwam , dus nu vraag ik je , heb je spyware removed ? een goeie cleaner is spySweep 3.2 komen wel popups maar daar kan je het proggie download met cd-key zodat je goed kan scannen en update.

Ik zou zeggen , een proberen waard.

Modbreak: Spider.007Warez of serials zijn op GoT not done. Laat deze links in het vervolg achterwege!

[ Voor 10% gewijzigd door sanfranjake op 29-11-2004 06:52 . Reden: spider007's tag aangepast, komma spatie vergeten :) ]

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

misschien dat er beter ff online gescaned kan worden vanaf http://www.webroot.com/services/spyaudit_03.htm

Is ook van spysweeper maar dan wel legaal..
Trail versie is daar eventueel ook te downloaden mocht de online scan geen optie zijn of niet werken..

[ Voor 14% gewijzigd door xzenor op 05-11-2004 13:43 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over IE zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga je topic dan ook even verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Emperor_
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-07 09:59
Zou het niet door een vervelend stukje spyware kunnen komen ? ik zou Ad-aware eens proberen (lavasoft.com uit me hoofd).

Verwijderd

Topicstarter
mmh, had ad-aware al geinstalleerd en scande ook vaak m'n pc. Ook offline bestanden verwijderen hielp niets.
Een andere browser heeft ook niets geholpen..

misschien ligt het aan instellingen binnen xp ofzo..of moet ik xp even opnieuw installeren?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wat voor verbinding heb je, en wat doe je er mee?
Als ik veel dingen met eMule aan het down/uploaden ben komen sommige pagina's er ook vernachelt uit te zien (t.net o.a.) met een hele rits foutmeldingen, en het zijn steeds de zelfde regels die een fout bevatten bij een F5.
Pas als de verbinding weer 'vrij' is gaat het goed.

En dat links niet openen als ik er op klikt komt waarschijnlijk omdat ik mijn muis niet stil kan houden, ik wil naar een link gaan en er meteen op klikken, dan selecteer ik de link wel (stippellijn er omheen) maar gebeurt er verder niets.
Rustig naar de link gaan, de cursor er echt stil op houden, en dan klikken is mijn oplossing dus.

En W98SE user ;)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
mmh, zit aangesloten op netwerk van universiteit, lekker glasvezelnetwerk :9 dus aan snelheid zal het niet liggen, maar bij andere computers doet ie het gewoon wel... Ik denk dat ik maar ff naar de winkel terug ga waar ik hem gekocht heb...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:58:
mmh, had ad-aware al geinstalleerd en scande ook vaak m'n pc. Ook offline bestanden verwijderen hielp niets.
Geef je HJT log even (zie de FAQ van Beveiliging & Virussen voor een mooie handleiding).

Cache ook geleegd?
Een andere browser heeft ook niets geholpen..
Hmm weird. Welke andere browser? Gebruik je een proxy, virusscanner, adblocker, oid?
misschien ligt het aan instellingen binnen xp ofzo..of moet ik xp even opnieuw installeren?
Kan altijd, het is je wel gewonnen gegeven ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

windows xp service pack 2

als je die installeert staat er standaard een firewall aan , en die veroorzaakt zeer veel problemen in combinatie met netwerk/internet.

het is aan te bevelen deze uit te schakelen :)
Pagina: 1