[IE 6] Gemaximaliseerd scherm maar half scherm?

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik heb sinds een paar uurtjes het probleem dat als ik een IE venster maximaliseer, het venster tot de onderste helft van het scherm verdwijnt, en mijn statusbar dus onder de taakbalk terecht komt.

Alsof het venster denkt dat de helft van het scherm de bovenkant is.

Ik heb al gescand met Adware maar die vind niks en lost niks op met verwijderen van een aantal cookie-trackers.

Wat kan ik meer doen??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Kan je wellicht nog een keer op de maximaliseer knop drukken. Het kan weleens zo zijn dat wanneer je middels code de x,y van je browserwindow aanpast je daarna twee maal op de maximize knop moet drukken voordat het weer werkt...

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
ik heb het al gevonden.

Ik heb een registersleutel verwijderd waaraan de positie van vensters vasthangt.

Nu werkt het weer normaal.

Toch bedankt voor je reactie

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

knetterharde kick~~

heb het zelfde probleem soort probleem op m'n werk..

als iemand met outlook haar venster maximaliseert dan verdwijnt helft van het desbetreffende venster uit het beeld, waardoor het zo goed als onbruikbaar is.

maar kan er zelf niet uitkomen, en op google vind ik ook geen geschikte informatie.

kan iemand mij eruit helpen.

Outlook 2003
Internet Explorer 7.0

Verwijderd

niemand?