Toon posts:

Knipperen met TVout (op de tv)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bezit een Asus EAX600XT videokaart.
En nu wil ik hem op klonen zetten en ik krijg dan wel beeld op de tv (kleur), maar het knippert en doet ....
Dus het is niet kijkbaar.
Met mijn vorige videokaard (nvidia) had ik hier geen last van, dus het kan niet aan de kabel of iets dergelijks liggen.
Ik heb het FAQ al doorgezocht maar kon niks over dit probleem vinden ?
Ik hoop dat ik het een klein beetje duidelijk uitleg, maar ik snap er zelf ook niet veel waarom dit nu is 8)7
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Verwijderd

Hij staat toch wel op PAL of een andere standaard die je tv aankan?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Eventueel kan het ook macrovisionbeveiliging zijn. Haal die DVD er eens uit :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat op PAL B maar heb ook al G geprobeerd en doet hij het ook niet.
Maar ik dacht dat als je de PAL enz ging veranderen dat het zwart/wit probleem dan wegging.
Maar ik heb zelf dit ook nog nooit meegemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
En ik heb geen dvd aanstaan maar wil gewoon mijn bureaublad enz zien (divx) enz.

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee ?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Niet echt, nee. Je beschrijving is *erg* vaag. Probeer eens wat meer info te geven: hoe knippert 'ie? Hele scherm? Verandert kleur, helderheid, contrast, of gaat het hele beeld aan- en uit? Kan je een andere tv proberen? Heb je het correcte verloopkabeltje bij je nieuwe videokaart (want zo'n beetje elke kaart verzint weer een eigen pinout voor de tvout)? Gebruik je S-Video of composite? Is je driver daartoe goed afgeregeld? En kan je niet toch andere kabeltjes proberen om uit te sluiten dat je bij het aansluiten alsnog een draadje vermoerd hebt?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
ben net naar de winkel geweest, en hij sloot hem aan en hij doet het perfect ?????
nu zei hij dat het aan de tv lag 8)7
Tv is een half jr oud, (sony triniton 82cm 100HZ enz enz).
hij had het over de frequentie ofzo ????
iemand ervaring ???

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 18:01 ]

Pagina: 1