Toon posts:

front aansluiting audio

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me een nieuwe kast van chieftec aangeschaft, daarin heb ik vooraan de mogelijkheid om een hoofdtelefoon aan te sluiten. Echter deze connector moet binnenin verbonden worden (logisch).

Nu mijn probleem is dat ik nergens een connector vindt die qua pinnetjes overeen komt met het stekkertje. Op mijn mobo zit geen sound on board (=asus a7v133) dus ik gebruik een geluidskaart. Ik heb de keuze uit een Soundblaster AWE64, een Soundblaster 4.1 digital of een Soundblaster Audigy. Echter op geen enkele van deze kaarten vindt ik zo'n aansluiting.

Is het dan überhaupt mogelijk die front audio van de kast aan te sluiten en hoe dan wel.

Dank al voor de antwoorden, ik zie ze vannacht wel. Moet nu nog wat gaan werken.

groeten,
Ulrich

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Als er geen passende aansluiting is kan het dus niet. Of eventueel met een verloopje.

Wat heb je verder geprobeerd? Wat voor interne aansluitingen (uitgangen!) hebben je geluidskaarten?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• mouse256
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-04 10:26
Om zo'n connector op het moederbord aan te sluiten moet je wel altijd 2 jumpers weg nemen die anders de audio gewoon door verbinden. Als je dus een connector vindt met dezelfde grootte waar 2 jumpers over zitten zou het wel eens die kunnen zijn...

Verwijderd

in dit geval moet je op die kabeltjes van de behuizing naar een 3.5 jack gaan, anders zal het niet lukken. Dus wat solderen is de enige oplossing (of de hele wereld vernietigen, of alle electriciteit om zeep helpen, dan zijn ook oplossingen }:O )

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-07 11:48

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

De aansluiting van je chieftec, is dat er een met een "stekkertje" of met een "pin" aansluiting ? (ik weet ook niet hoe ik het anders moet noemen) maar als het een pin aansluiting is kun je de wittte "1394"connector op je SB Audigy gebruiken tjek deze thread eens:

http://www.driverheaven.n....php?t=51279&page=3&pp=15

[ Voor 8% gewijzigd door Kluk-Kluk op 19-10-2004 22:07 . Reden: spelfoutje ]