Toon posts:

[WinDVD 5] film grijs vlak op TV, OK op TFT *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb recent een nieuwe laptop via mijn studie gekregen (IBM T42), maar het afspelen van DVD's via deze laptop op mijn tv lukt niet. Zowel in WINDVD als in Mediaplayer als in REAL zie ik wel de windows- en menu-structuur (niet dvd, maar van windows) en bureaublad, maar het daadwerkelijke beeld word op mijn tv een grijze balk, op het lcd scherm van mijn laptop zie ik wel de film!!!

Ik gebruik een s-video kabel, maar ook via scart werkt het niet (ik krijg dan zelfs alleen een grijstint beeld)

Wie weet de oplossing???

MVG Wigoo

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:21

Richard

Kuru Kuru Kururin

Je TV als default monitor ingeven, of even je resolutie naar beneden zetten (800*600 ofzo) Jij krijgt een zwarte balk. Bij mij (G-Force 2MX) is het zwart.

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
hoe geeft ik mijn tv als default monitor in?

btw: lagere resolutie helpt niet, heb ik al geprobeerd......

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-06 09:45
Nieuwere driver installeren van je videokaart.

Mijn laptop (Compaq) had het ook, de compaq drivers lieten alleen overlay toe op 1 beeldscherm, dus videobeelden kreeg ik alleen op laptop, of alleen op TVout.

Na het installeren van de nieuwste (ati) drivers (die dus niet officieel bij compaq horen) werkte t prima.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
1 leesteken is zat om aan te geven of het een vraag of statement is, dus ????-- + verder titeledit zodat het meer zegt dan de naam van het programma:)

Speel ook even met overlay settings: [search=overlay]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-07 13:46

Goku33

Ownage!

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 18:15:
hoe geeft ik mijn tv als default monitor in?
Doe maar, het lost dit probleem altijd op hoor :)

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10-2025
Ik heb dezelfde laptop alleen ik kan mijn SVideo niet aanzetten bij displays omdat volgens me laptop de kabel niet geconnect is...

Ik weet niet of jij nog bijzondere dingen hebt gedaan omdat voor elkaar te krijgen?

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-07 09:04

Hans.Solo

Tank n00bje :P

http://tvtool.info/index_e.htm :?

Die lost bij mij al mijn TV out probleempjes + monitor instellingen op :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Pagina: 1