Toon posts:

[DVD]Divx bestanden naar DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik heb een aantal filmpjes in Divx formaat (freeware auto-filmpjes) en die wil ik op dvd branden.

Nu zit ik te kijken op http://www.sectie.be/ voor wat info (is uit de search gekomen) en dat heeft me al wat verder geholpen.

Maar nu wil ik die filmpjes niet als 1 film op die dvd zetten en het liefst ook met een simpel menuutje waar je ze kan kiezen. (achtergrondjes met tekstjes waar je ze kan selecteren).

Echter ik heb geen idee hoe ik dit moet doen, is hier een tutorial van of misschien een website met tips etc?

Zoals hierboven al staat heb ik de search gebruikt en daar kwam niet exact uit wat ik zocht.

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:00
Nero Vision Express hoor ik goede dingen over.

Bij mij kan hij alleen niet met het geluid overweg.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 10:46
Het maaken van een DVD, evt met menutjes heet authoren. Hoe je dat kan doen, op verschillende niveaus, kan je hier vinden. De aanraders zijn TMPG DVD Author en DVD-lab. Erg basic, maar precies wat je (als beginnend gebruiker) nodig hebt.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
thanx.

Ik ben nu met NeroVision bezig, werkt goed :)

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

probleem met die pakketten is alleen dat er geen een is die met losse ondertiteling overweg kan..
dan moet je echt from scratch de dvd gaan bouwen.... :(