Toon posts:

[kabel-tv] ned123 zeer slecht beeld, commercielen wel goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halllooo,

We zijn net verhuisd en ik was net bezig met kabel-tv aansluiten. Ik heb de apparatuur meegenomen uit het oude huis, die altijd prima functioneerde.
Maar nadat ik het had aangesloten, merkte ik dat nederland 1, 2 en 3 zeer slecht beeld hebben. Af en toe strepen erdoor, en heel licht sneeuw. Met fijnafstelling is dit niet te regelen. Maar het rare is dat rtl4, sbs, duitsland, v8, cnn, etc allemaal wel goed beeld hebben.

Ik snap niet waar het aan ligt, dus hoop dat iemand hier tips voor me heeft. thnx alvast!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:15

-ET-

Phone Home

waarschijnlijk gewoon een brak signaal op de kabel.

Probeer eens een andere TV

Playstation 3 met controllers en games te koop

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-07 14:19

Maasluip

Kabbelend watertje

Met -ET-. Ned 1-2-3 staan vaak op lage kanalen (net zoals BBC 1 en 2) en die zijn erg gevoelig voor een slechte kabel. Controleer ook een de aansluitingen en je kabel. Vooral of de mantel goed is aangesloten en geen contact met de kabel maakt.

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Topicstarter
het is slecht op tv in woonkamer, maar ook op mijn tv slecht beeld.
moet ik voor zoiets contact opnemen met essent? want het beeld is niet om aan te zien, dus als het niet aan mij ligt moeten ze dat ff maken

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:15

-ET-

Phone Home

dan heb je best kans dat het aansluit punt verrot is. Daarvoor kan je inderdaad melding maken bij je kabel boer.

Playstation 3 met controllers en games te koop

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heb je al wel andere kabels geprobeerd dan? (rechtstreeks naar het aansluitpunt). En niet meer dan 1 tv tegelijk.

Ik heb hetzelfde probleem op mn (studenten)kamer. Ligt gewoon aan een brakke, veel te lange kabel, want bij mn huisgenoot is het wel goed (aansluitpunt zit in zijn kamer). Gelukkig kijk ik niet zo vaak naar ned 1, 2, 3 (en een duitse zender stoort ook nog wat geloof ik), dus ik laat het mooi zo ;)

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05-2025

Eastside

It's me, TP!!

Kan ook nog zijn dat je VHF deel van je tuner kapot is (die regelt deze 'lage' kanalen) de rest zit vaak op het UHF deel van de kabelband...

Goodgoan!

Pagina: 1