Yup, weer een vacature. Het gaat dit keer om het projectvertegenwoordigerschap van Seventeen-or-Bust. Dit omdat DukeBox het er te druk voor heeft.
Zoals hij zelf schrijft:
- ruim voldoende kennis heeft van Seventeen-or-Bust.
- een schoon GoT record heeft
.
- zin en tijd heeft om alle SoB'ers te ondersteunen, dit o.a. door de FAQ (verder) te ontwikkelen en allerhande vragen over het project te beantwoorden.
- dit minimaal een jaar zou willen doen (als het project dan nog loopt)
Het zou helemaal mooi zijn als hij/zij op IRC aanwezig is om mee te denken en te babbelen over alles wat op ons pad komt.
Dus denk jij helemaal thuis te zijn in SoB en heb je voldoende tijd over, stuur een mailtje naar vacature@dutchpowercows.org en meld je aan.
Deze vacature sluit over één week precies (dat is dan 08-10-2004 rond de klok van 10:00).
Zoals hij zelf schrijft:
Voor deze functie van projectvertegenwoordiger zoeken we natuurlijk iemand die de functie met enthousiasme wil vervullen. Behalve dat verwachten we ook dat de nieuwe projectvertegenwoordiger:Hoi allen..
Bij deze wil ik mijn rol als PV-er overdragen aan iemand anders.
Ja ??? Ja.., doordat er op mijn werk een aantal mensen (langdurig) ziek/overspannen zijn heb ik de afgelopen 2 maanden 60 urige weken gedraaid.. ik neem aan dat jullie al gemerkt hadden dat ik hier weinig postte (las het nog wel regelmatig). Hoe dan ook heb ik altijd alle mailtjes die aan mij gericht waren als PV-er vrijwel direct behandeld maar vind ik zelf dat ik te weinig in de SoB threads te vinden ben.
Het ziet er naar uit dat ik het weer rustiger krijg (lees normale uren), maar hier heb ik geen zekerheid over.
Ik vind het heel erg leuk om dingen te doen voor DPC, maar het blijft lastig dat er mensen 'afhankelijk' van je zijn. Ik zal de stats blijven maken en ik vind het een heerlijke ontspanning om aan te knutselen, maar omdat dit vrij stabiel loopt kan ik hier gewoon zelf tijd voor inplannen.
Voor degene die interesse heeft in SoB pv-er:
Ik eigenlijk nooit veel werk gehad en verwacht ik ook dat dat er niet zal komen maar enige communicatie (via mail) is echt een ramp. Het forum werkt veel beter, maar al snel posten mensen (die denken er alles vanaf te weten) volledig nutteloze en verkeerde antwoorden. Mede daardoor verdwijnt de vraag in het niets. Ikzelf ben niet zo'n forum surfer, omdat je dit regelmatig moet doen en dit gewoon niet altijd lukt. Mail blijft daarom voor mij de perfecte oplossing maar helaas niet voor hen.
DukeBox
- ruim voldoende kennis heeft van Seventeen-or-Bust.
- een schoon GoT record heeft
- zin en tijd heeft om alle SoB'ers te ondersteunen, dit o.a. door de FAQ (verder) te ontwikkelen en allerhande vragen over het project te beantwoorden.
- dit minimaal een jaar zou willen doen (als het project dan nog loopt)
Het zou helemaal mooi zijn als hij/zij op IRC aanwezig is om mee te denken en te babbelen over alles wat op ons pad komt.
Dus denk jij helemaal thuis te zijn in SoB en heb je voldoende tijd over, stuur een mailtje naar vacature@dutchpowercows.org en meld je aan.
Deze vacature sluit over één week precies (dat is dan 08-10-2004 rond de klok van 10:00).
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl