Sensation 2004 op mp3 speler

Pagina: 1
Acties:

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Ik heb een probleem namelijk:
Ik heb de cd van Sensation 2004 geript naar mijn pc om op mijn mp3 speler te zetten. dat ging allemaal makkelijk maar nou merk ik dat er tussen elk liedje een pauze zit van 1 seconde.
Is er een manier om die pauze er tussen uit te halen en het gewoon weer soepel in mekaar over te laten lopen net zoals op de cd van Sensation 2004?

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Nee. D'r is maar 1 optie: De CD als 1 grote MP3 rippen. Maar waarschijnlijk kun je dan niet zo gemakkelijk van nummer verwisselen...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
http://www.sectie.be/

Je kan ff kijken bij mp3trim. Daarmee kan je stiltes aan het begin/eind weghalen. Maar als je mp3 speler die pauzes zelf invoegt, helpt dat natuurlijk niet.

Wat je wel kan doen is naar een ander formaat rippen. Mischien ondersteund je speler wel WMA of ogg, je kan ff kijken of je daar het probleem niet mee hebt :)

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
Nee dat progje werkt niet. Die seconde wachttijd is gewoon de tijd die je mp3speler nodig heeft om naar het volgende nummer te gaan....flash geheugen is namelijk helaas niet zo snel.

het enige wat je dus kunt doen is zoals Vash als zei alles in één grote mp3 maken, alleen dan kun je niet meer naar het volgende nummer skippen (alleen doorspoelen....)

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
oke maar het vage is dus dat ie het ook in winamp doet :?
o en btw hoe rip je dan alles is 1 nummer (kan dat met audiograbber ofzo)

[ Voor 40% gewijzigd door Tripwire999 op 22-09-2004 20:24 ]

• Linchpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:58
Dat kan met Exact Audio Copy. In de snelstart handleiding van SatCP staat bij bunt 4 beschreven hoe je een cd kunt rippen naar een mp3 image.

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-06 09:44
Dit heb ik zelf ook met mijn expanium en de enige oplossing hiervoor is idd de cd rippen als 1 grote mp3-file.
Pagina: 1